Heb vanochtend bezoek gehad van de CB verpleegkunduge, om nog even te kijken hoe het met Jonathan was, nadat we weer half Omneo en half Friso zijn gaan doen. En aangezien er niets veranderd is. Hij is nog steeds moeilijk te troosten na een aantal van zijn voedingen en je kunt gewoon aan hem zien, dat hij soms last heeft ergens. En ook lijkt het net of hij aan het kauwen is, z’n mondje soort of maalt. Ik nomede het herkauwen. En omdat we alles geprobeerd hebben voor krampjes en niets hielp, zijn we er wel zo’n beetje achter dat het dat niet is. Dus ik zat aan reflux te denken. En dat vond zij ook, dus dan moet je naar de huisarts, die dan een middeltje voorschrijft. Als dat helpt, dan is het dus reflux, zo niet, dan moeten we verder kijken.
Gelukkig kon ik gelijk vanmiddag een afspraak krijgen bij onze huisarts, denk dat ze dat toch wel gauw doen, als het om een baby gaat, snel er tussen en vooral omdat het weekend er nu tussen zit. Dus daar ben ik wel blij mee. Hoop dat dit gaat helpen en Jonathan een blijere baby wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.
GROETJES CARINA