Update over Jonathan

Heb vanochtend bezoek gehad van de CB verpleegkunduge, om nog even te kijken hoe het met Jonathan was, nadat we weer half Omneo en half Friso zijn gaan doen. En aangezien er niets veranderd is. Hij is nog steeds moeilijk te troosten na een aantal van zijn voedingen en je kunt gewoon aan hem zien, dat hij soms last heeft ergens. En ook lijkt het net of hij aan het kauwen is, z’n mondje soort of maalt. Ik nomede het herkauwen. En omdat we alles geprobeerd hebben voor krampjes en niets hielp, zijn we er wel zo’n beetje achter dat het dat niet is. Dus ik zat aan reflux te denken. En dat vond zij ook, dus dan moet je naar de huisarts, die dan een middeltje voorschrijft. Als dat helpt, dan is het dus reflux, zo niet, dan moeten we verder kijken.

Gelukkig kon ik gelijk vanmiddag een afspraak krijgen bij onze huisarts, denk dat ze dat toch wel gauw doen, als het om een baby gaat, snel er tussen en vooral omdat het weekend er nu tussen zit. Dus daar ben ik wel blij mee. Hoop dat dit gaat helpen en Jonathan een blijere baby wordt.

Ik hou jullie op de hoogte.

GROETJES CARINA

Nou, ik hoop voor jullie dat het dan inderdaad Reflux is en het middeltje gaat helpen!
Zo zielig altijd voor die kleintjes
Succes ermee!!!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. spuugt hij ook heel erg veel dan?

Gewijzigd door - Bieb op 18 Feb 2005 12:54:03

poehee, zo’n kleintje kan ook nog niets aangeven he, hopenlijk heb je nu de oorzaak gevonden en kan de huisarts er wat aan doen

groetjes Kim, mama van

en

Sterkte!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jeetje, nou ik hoop dat de oorzaak dan nu gevonden is want dit is erg sneu voor hem en voor jullie. Ik duim voor jullie in ieder geval en we horen het gauw he

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

He, vervelend, hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is, en dat het vlot over is.
of dat het spontaan overgaat, als het maar overgaat!

succes!
mo

Nou veel sterkte met hem. Maarre als dat middeltje niet helpt voor de reflux denk dan eens aan koemelkallergie!!!

Want Omneo en Frisa is niet koemelkeiwit en/of lactose vrij.

Sterkte ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Bedankt ladies. HEt doet goed om te weten dat er verschillende mensen aan hem en ons denken. We zijn nu wel helemaal met OMNEO gestopt. En hij is wel sneller met zijn flesjes klaar, dus ik denk dat hij dat OMNEO niet echt te drinken vond. Heb jullie het wel eens geprobeerd? Wat een vies spul is dat zeg, niet normaal, dus kan het hem niet kwalijk nemen. We zullen dit medicijn zo’n 2 weken moet uitproberen.

Vond het wel jammer dat we niet onze eigen huisarts kregen, maar zo’n assistent die stage loopt. Hij wist helemaal niets van babies. Moest de arts bellen, omdat hij niet wist dat je babies medicijnen tegen reflux kon geven. Daarna nog de apotheker, om uit te vinden hoeveel hij er van mocht. En toen ik thuis was, werd ik terug gebeld door hem om te zeggen dat het beter was om toch eerst minder te proberen. Dus als het niet helpt en ik ga terug naar de huisarts, wil ik wel graag bij mijn eigen huisarts, althans 1 die al een aantal jaar arts is. Maar ik hoop ook dat hit medicijn gaat helpen. Want het is zo zielig. Maar ik hou jullie op de hoogte.

GROETJES CARINA

Ben benieuwd of het helpt inderdaad!
Succes!!! (ik duim voor die uk )

Groetjes, mamma van Stephan

Hoop ook dat het helpt zal voor jullie duimen

Groetjes van Heleen mama van Robin

Nou nog niet veel succes met het medicijn. Hij huilt niet superveel, maar dat komt meer, omdat we hem na zijn voeding in zijn wipstoeltje zette. En sinds Zaterdag hebben we een babyschommel en die vindt hij ook heerlijk. Als we hem na zijn voeding blijven vasthouden, blijft hij maar met zijn armpjes maaien en zo. Dat is voor hem niet fijn, maar voor ons ook niet. Dus leggen we hem maar in zijn schommel en kan hij doen wat hij wil.

Heb morgen een afspraak bij het CB, dus moet maar goed bespreken, what het nou kan zijn. Want het blijft zielig.

Hou jullie op de hoogte.

Heel veel succes morgen.

Groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Jonathan is nu al een stuk beter. Alleen gaan we nu toch maar met Friso Extra ook beginnen. Want hij was toch erg gauw wel weer hongering. Dus gaan we kijken of dit helpt. Hij heeft nog steeds momenten dat hij veel terug geeft, maar weet niet of dit is omdat we geen Zantac geven op dit moment. Het is allemaal nog een beetje aftasten.

Hoi,

Wat vervelend! Kika had ook reflux, daar kwamen we naar drie maanden huilen, spugen en nauwelijks eten achter. Zij heeft toen Prepulsid gekregen. Een middel dat een beetje omstreden is; in Amerika is onderzoek gedaan en is gebleken dat een aantal mensen overleden is door het gebruik ervan omdat ze al een hartkwaal hadden. De combinatie Prepusid en een zwak hart werk dus niet zo goed.

Maar als ze je kindje het voor willen schrijven dan maken ze eerst een hartfilmpje en na twee weken gebruik weer om te kijken of alles ok is. Soms wordt er erg hysterisch over gadaan, maar mochten ze het je voorschrijven; het werkt fantastisch en ze monitoren heel goed.

Kika was na twee weken een totaal ander kind! Succes ermee en hou ons op de hoogte. Ik weet wat je doormaakt.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)