Hoi meiden, we hebben weer een aantal fijne dagen achter de boeg en we zijn er nog niet. Als eerste ligt mijn schoonzusje met suikerziekte in het ziekenhuis, die heeft een ontsteking aan haar tenen en er worden 2 tenen afgezet. Van die schrik bekomen krijg ik zondag morgen telfoon dat mijn opa 's nachts met hartproblemen naar het ziekenhuis is gebracht. Ging nog maar net goed, morgen word hij gecathtriseerd en als het kan gedotterd. Erg spannend dus. Maar op nu op luna te komen, luna heeft oorbelletjes. Zag dat ze zondag aan dat oortje zat te pulken, dus ikm zeg heb je ergens last van? Laat mama eens kijken, Kijk achter haar oortje en zie geen vlindertje/wieltje/dopje meer zitten. Wel wat korstjes en zo, zeg tegen haar je bent je achterkantje kwijt dus ik trek aan de voorkant om hem eruit te halenn mooi niet dus he!!! Kreeg het al warm, oortje schoon gemaakt, korstjes weg en wat denken jullie!!!
Zit dat dingetje dus IN de achterkant van haar oortje, kreeg het met geen mogelijkheid eruit. Vond het zo erg, had echt zoiets van dat ik dat niet gezien heb. vanmorgen ha gebeld tja en langs komen moest er natuurlijk uit anders gaat het ontsteken. Met knikkende knieen erheen, en… heb me dus drukker gemaakt dan nodig was. Pincet erbij, en eruit was hij. Mama blij, luna blij. Zei tegen luna, nu heb je in het ene oor klei gehad, en in dit oor je oorbel, tis nu wel ff klaar met je oren he, moest ze zelf ook om lachen die lieve pop. Tis een heel verhaal, maar moest het ff vertellen.
Gr patries
Gewijzigd door - luna en mees op 08 Jan 2010 11:00:23