van de een op de andere dag kwam het huiluurtje weer helemaal terug. mijn zoontje is nu over een paar dagen 6 maanden oud. en hij had de eerste 3 maanden zoals bijna bij elk kind het geval is een huiluurtje om 17.00 uur. toen hij 4 maanden oud werd was dat spontaan over en sliep hij lekker als ik hem op bed had gelegd. nu sinds hij 5 maanden oud werd kwam het huiluurtje weer terug maar dit keer om 19.00 uur dus na zijn laatste voeding. laten huilen hebben we al geprobeerd, nu troost ik hem na 5 minuten huilen…soms helpt dat in 1 keer maar de laatste 3 dagen moet ik wel 4 keer op en neer en dan pas slaapt hij. heb verder wel een goede methode gevonden maar weet niet of ik het wel leuk vind dat huiluurtje elke avond. dat moet toch over zijn? ook als ik ergens anders ga logeren heb ik er echt moeite mee mensen snappen dan niet dat ik 3x op en neer ga hij heeft verder geen speentje dus dat is ook geen optie…begin er langzamerhand wel schoongenoeg van te krijgen. ik dacht dat we alle problemen hadden opgelost, tegen reflux goede medicijnen gevonden, kme allergie vrije voeding, weet niet wat ik verder moet doen hij heeft verder nergens meer last van en is hartstikke vrolijk de hele dag. maar om 19.00 uur wanneer wij eindelijk de rust gaan pakken begint zijn huiluurtje. wie weet mij te vertellen wat ik het beste kan doen en wanneer dit in hemelsnaam over gaat…ben nou echt moe na 6 maanden worstelen
Gewijzigd door - mama Selma op 31 May 2010 22:56:04