Update, nog kwader! Straks naar het kantoor!


#21

Die schadevergoeding ga je niet krijgen. Daar kun je beter geen energie in steken. Bellen naar de Belastingdienst is gratis, daar gaan ze je niets voor vergoeden. Lang leve de digitalisering en de verschillende schijven waar alles over heen gaat…

Groetjes Natasja



#22

Verschrikkelijke belastingdienst… succes met er naar toe gaan! Hoop dat t opgelost word…

Liefs, Melanie



#23

Nou , Ik ben vanmiddag dus langs geweest, was vrij snel aan de beurt. Was een aardige man die mij hielp, gaf na mijn verhaal en de documenten te hebben bekeken gelijk aan dat de belastingdienst hier geen schoonheidsprijs mee verdiende. en hij had dit ook nog nooit eerder gezien. Nou ja, voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen!!

Hij heeft nog geprobeerd naar Utrecht te bellen, maar ook hij had last van de telefonische storing, dus dat werd hem niet. maar hij heeft wel alles gekopieerd en waar ik bij was een aantal dingen uitgezocht. Hij liet mij o.a. zien dat mijn vermoeden idd juist was, en dat de opvang gegevens niet bij mij, maar bij mijn mans dossier was gevoegd, heel erg vaag.,
Maar goed, hij heeft mij zijn naam en telefoon nummer gegeven, voor het geval ik tussen door nog vragen heb, en hij gaat het nu verder afhandelen en zorgen dat het goed komt. en daar ga ik dan nu ook op vertrouwen. Blijkbaar waas het wel bijzonder dat ik zijn telefoonnummer had gekregen (van het kantoor doetinchem) want toen ik opmerkte dat ik dat nummer al had gezocht op internet maar niet kon vinden, gaf hij aan dat dit kwam omdat dit ook nergens bekend is, en dat ik het niet mag doorgeven aan een ander. Dus dat doen we maar ook niet!!

En hij is ook zo vriendelijk om de jaaropgave van de kinderopvang van 2011 ook in te voeren zodat ik dat niet meer in hoef te leveren, heel fijn!! dus al met al heb ik er een goed gevoel over dat het nu eindelijk goed komt!!

Overigens gaf hij ook aan dat het niet normaal is dat zoiets gebeurt en dat ik dan ook helemaal vanuit de plek waar ik woon naar hun toe moest rijden, terwijl het uit de documenten duidelijk naar voren kwam dat het de fout van de belastingdienst was. Heel fijn die erkenning, maar ja, heb er natuurlijk niets aan.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#24

Fijn dat het lijkt te zijn opgelost! Misschien moet ik ook eens langs gaan op kantoor…

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers