Zo dames, ik ben nog steeds niet helemaal bijgelezen, maar dat gaat ook niet zo maar.
Dus nu toch maar even onze 3 maanden in vogelvlucht.
Sanne is redelijk gegroeid. Ons propje is nog maar 73 cm. Ze zit dus echt aan de onderkant van de groeilijn. Ze loopt bijna los. Ze kan wel heel goed lopen maar ze durft gewoon niet. Soms staat ze gewoon op (zonder hulp van atributen of ons) en loopt een paar stapjes. Ik ben nu aan het verzinnen hoe ik haar het vertrouwen kan geven. Haar woordenschat is ook aan het groeien. Ze kan al het volgende zeggen: Aaai, pappa, mamma, paat (paard), nee, ja, oen (groene plant), hai en daai, dank en asj, Rapapa (film van ome willem). Kei leuk dus.
We zijn heel veel weggeweest. een vriend van ons heeft een stuk grond in belgie met een huis en een caravan erop. Het is daar vreselijk rustig en dat kan ik soms wel goed gebruiken. Verder zijn we net terug van een weekend Zandvoort met mijn broer en schoonzusje. Dat was ook genieten. Op dit moment heb ik 2 banen dus kan ik dat wel gebruiken. Mijn paardje is toevallig dit weekend afgemaakt en dat is wel even vervelend maar tja, that’s life.
Heel snel tot ziens,
Liefs Kristel
Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 21 Sep 2004 10:59:01