Update Lisa en mama!

Hoi hoi,

even een update over hoe het hier gaat… in 1 woord FANTASTISCH!!! Lisa is sinds de manuele therapie en de osteopathie een heel vrolijk meisje en ze slaapt tussen de voedingen soms wel 3 uur achter elkaar!! Als ze nu tussendoor wakker wordt horen we haar een beetje jengelen, maar daarna slaapt ze gewoon weer door! Geen speentje nodig of niks… als ze wakker is lacht ze de hele tijd en ze brabbelt de oren van mijn hoofd!!

Zoals jullie daaruit een beetje kunnen opmaken, ben ik weer thuis! Afgelopen zaterdag sliep ik voor het eerst thuis en dat ging goed. 's Ochtends gaat het opstaan goed, ben niet altijd vrolijk, maar ik realiseer me dat dat ook niet gelijk kan. Met de anti-depressiva voel ik met uitstekend en ik kan ook het gehuil van Lisa hebben nu. Inmiddels dus bijna een week thuis en ben helemaal verliefd op mijn kleine meisje!! De psychiater zei alleen dat ik nog niet mocht gaan werken, omdat ik eerst maar tijd in moet halen met Lisa … en daar was ik het natuurlijk helemaal mee eens!!!

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi,

Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! En nu inderdaad lekker genieten van je meiske want zo te lezen hebben jullie een zware tijd achter de rug!

Liefs Tams

Wat fijn dat het goed gaat!!! Ja ik zou het zeker nog even rustig aan doen…jullie hebben veel meegemaakt. Maar wat gaaf dat je weer lekker kan genieten van je meisje!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heerlijk meid en nu indd genieten dat werk wacht nog wel even

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat goed om te horen dat het steeds beter met je gaat. Idd nu lekker van de kleine genieten en dat werk komt wel weer als het echt helemaal goed met je gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

wat super om te horen dat t zo goed gaat, zowel met jou als met Lisa!!
geniet ervan en neem idd lekker de tijd voor jullie saampjes.

liefs,
Rinske

Oh geweldig om te horen dat het zo goed gaat en dat je eindelijk gaat genieten… enne een ochtendhumeur heb ik ook hoor, en Mervin kan me soms wel schieten ;s morgens maar daar heb je niks tegen

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het zo goed gaat!
Geniet lekker van je meisje dat werken kan wachten!!
Liefs, Anne

Lilypie

Nou dat klinkt superrr positief meis…! Blijf rustig aan doen en vooral erg genieten. Shago… of dip dag hoort erbij … dus geef dat ook de ruimte.

We blijven hopen dat het zo blijft gaan met je … want we zijn er van overtuigd dat jij een goede moeder ben voor je meisjes… Geniet ervan!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi

In een wooord SUPER dat het goed gaat met Lisa. Wat een goed uigeslapen al niet leuker is he.

Ook fijn dat het met jou goed gaat. Wel inderdaag rustig aan doen hoor. Eerst je gezin en jezelf dan pas weer aan de baas denken.

groetjes

lon106

Wat fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker