Hoi hoi,
even een update over hoe het hier gaat… in 1 woord FANTASTISCH!!! Lisa is sinds de manuele therapie en de osteopathie een heel vrolijk meisje en ze slaapt tussen de voedingen soms wel 3 uur achter elkaar!! Als ze nu tussendoor wakker wordt horen we haar een beetje jengelen, maar daarna slaapt ze gewoon weer door! Geen speentje nodig of niks… als ze wakker is lacht ze de hele tijd en ze brabbelt de oren van mijn hoofd!!
Zoals jullie daaruit een beetje kunnen opmaken, ben ik weer thuis! Afgelopen zaterdag sliep ik voor het eerst thuis en dat ging goed. 's Ochtends gaat het opstaan goed, ben niet altijd vrolijk, maar ik realiseer me dat dat ook niet gelijk kan. Met de anti-depressiva voel ik met uitstekend en ik kan ook het gehuil van Lisa hebben nu. Inmiddels dus bijna een week thuis en ben helemaal verliefd op mijn kleine meisje!! De psychiater zei alleen dat ik nog niet mocht gaan werken, omdat ik eerst maar tijd in moet halen met Lisa … en daar was ik het natuurlijk helemaal mee eens!!!
Grtz Von