Hallo lieve mama’s
heb een paar keer een topic geplaatst over mijn boefje waar het niet zo lekker mee ging veel huilen zo erg dat ik dacht hij is een huilbaby en reflux.
Nou ging het goed sinds het bezoek aan de osteopaat werd weer vrolijk echt een blije baby zoals we hem ook kenden
we hadden een week disney geboekt en op de dag van aankomst op zondag werd hij ziek hoge koort 40 graden en niet drinken we zijn 2x in het ziekenhuis in frankrijk geweest drama want engels kennen ze niet hij heeft daar aan het infuus gelegen bloed en urine afgenomen zo zielig zijn handjes zijn nog blauw en terug in het hotel spugen diaree en nog steeds koorts dus de volgende dag woensdag naar huis en gelijk hier naar het ziekenhuis waar hij is opgenomen.
Hij had een oorontsteking en een zware buikgriep die mijn man en ik ook kregen en ook mijn andere zoon dus als we nog in disney waren gebleven wat we eigenlijk zouden doen tot zaterdag waren we allemaal ziek geweest.
zondag mocht hij weer naar huis en het gaat nu heel goed met hem vrolijk slaapt weer door en ook tot 7 uur heerlijk want meneer kwam opeens om 5 uur.
de rust is weer in huis teruggekeerd ook goed voor mijn oudste want die kwam echt tekort.
De reflux is er nog ondanks de tips maar zolang hij niet huilt vinden ze het wel goed zo.
Hij blijft gewoon spugen het gekke is de ene keer wel en de andere keer niet.
maar je kind in het ziekenhuis ik hoop het nooit meer mee te maken zeker niet in het buitenland.
dikke kus