Update Liam

Hallo lieve mama’s

heb een paar keer een topic geplaatst over mijn boefje waar het niet zo lekker mee ging veel huilen zo erg dat ik dacht hij is een huilbaby en reflux.

Nou ging het goed sinds het bezoek aan de osteopaat werd weer vrolijk echt een blije baby zoals we hem ook kenden

we hadden een week disney geboekt en op de dag van aankomst op zondag werd hij ziek hoge koort 40 graden en niet drinken we zijn 2x in het ziekenhuis in frankrijk geweest drama want engels kennen ze niet hij heeft daar aan het infuus gelegen bloed en urine afgenomen zo zielig zijn handjes zijn nog blauw en terug in het hotel spugen diaree en nog steeds koorts dus de volgende dag woensdag naar huis en gelijk hier naar het ziekenhuis waar hij is opgenomen.
Hij had een oorontsteking en een zware buikgriep die mijn man en ik ook kregen en ook mijn andere zoon dus als we nog in disney waren gebleven wat we eigenlijk zouden doen tot zaterdag waren we allemaal ziek geweest.

zondag mocht hij weer naar huis en het gaat nu heel goed met hem vrolijk slaapt weer door en ook tot 7 uur heerlijk want meneer kwam opeens om 5 uur.

de rust is weer in huis teruggekeerd ook goed voor mijn oudste want die kwam echt tekort.

De reflux is er nog ondanks de tips maar zolang hij niet huilt vinden ze het wel goed zo.
Hij blijft gewoon spugen het gekke is de ene keer wel en de andere keer niet.

maar je kind in het ziekenhuis ik hoop het nooit meer mee te maken zeker niet in het buitenland.

dikke kus

Jeetje, wat schrikken zeg! Dat hoop je inderdaad nooit mee te maken, maar helemaal niet in het buitenland. Gelukkig is de rust terug en gaat het weer goed.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Och jeetje, wat heftig!
Denk je er ook even lekker met elkaar een weekje er tussenuit te gaan…
En inderdaad ook nog in het buitenland, kan me voorstellen dat jullie erg blij waren weer naar nederland te kunnen, wel zo gemakkelijk met de taal. En als het om de zorg voor je zieke kind gaat wil je wel goed kunnen verstaan/overleggen wat er allemaal staat te gebeuren.
Gelukkig dat het nu weer een stuk beter gaat en je zoontje weer uit het ziekenhuis is. En dat het met jullie allemaal weer beter gaat!
Hoop dat de rust blijft, lekker genieten van je gezinnetje.

Lieve groetjes,
Carolien

Jemig, wat een vreselijke week moet dat geweest zijn, jullie allemaal ziek.

Senne heeft ook een heftige buikgriep gehad (NORO) en in het ziekenhuis gelegen. Niet leuk dus maar “gelukkig” lag ze wel in Nederland in het ziekenhuis.

Hoe werden jullie dan op de hoogte gehouden, met handen en voeten?
Het is toch eigenlijk gek dat de Fransen geen Engels spreken, zeker artsen!

Gelukkig is hij nu weer beter…

Groetjes van Sascha en Senne

Jee… dat is zeker schrikken!!
ik hoop dat jullie allemaal weer opknapen (of al zijn opgeknapt)!
Want logisch dat jullie dit niet meer mee willen maken!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers