dag dames even een update over hoe het nu met mijn zoontje gaat…
sinds we afgelopen maandag overgestapt zijn naar friso allergy care gaat het erg goed met hem. hij slaapt beter hij is niet meer zo onrustig en de huilbuien zijn sinds eergisteren overgegaan.
reflux gaan we a.s. woensdag naar laten kijken, ik hoor hem nog steeds zich verslikken na een uur tijd na de voeding nog. ik moet eerlijk zeggen dat de pijn waarschijnlijk veel minder is geworden sinds we 2 dagen geleden hebben besloten om rustig aan met vaste voeding te beginnen.
natuurlijk doen we hier uiterst voorzichtig mee. behalve die 2 liga’s die ik in 1 keer had gegeven gisteren ik geef hem nu komende paar dagen alleen een wortelhapje en hij lust het! geen krampjes gehad tot nu toe dus volgens mij gaat het goed. voor de verandering heb ik nog een potje snijbonen gehaald daar gaan we over een paar dagen ook mee beginnen om te zien hoe hij hierop reageert.
slaapgedrag is enorm veranderd. een paar dagen geleden vertelde ik jullie dat ik hem letterlijk moest troosten voordat hij wilde slapen. nou dit hoeft niet meer. gisteren heeft hij bij zijn slaapje van 19.00 uur letterlijk zijn hoofdje weggedraaid toen ik een boekje wou voorlezen. hij wilde gewoon slapen. toen maar gelaten en de kamer uit gelopen hebben we niets meer van hem gehoord.
vandaag heeft hij erg lange tukjes gedaan. steeds van 2 uur lang! hij is net pas wakker terwijl ik hem om 12.30 uur op bed heb gelegd. waarschijnlijk een hoop in te halen.
hier gaat het op dit moment wel goed! hopelijk blijft het zo als dit zo blijft dan ben ik zeker happy hij speelt trouwens drie kwartier lang op een kleedje op de grond. vaak zit ik er wel bij maar in principe speelt hij alleen. super leuk om te zien hoe hij in de buurt van een speeltje probeert te komen
hoop dat dit niet een pretje van 2 dagen is en dat het morgen nog steeds zo gaat want wat een verademing hier in de tent!
sorry voor het lange verhaal maar heb al 3 topics hierover geopend om maar even alles bij elkaar af te sluiten, het gaat momenteel erg goed met Meric! bedankt voor alle tips, advies!
groetjes, Selma