't Is lang geleden dat ik op het forum was, maar ik zie nog steeds heel veel dezelfde namen voorbij komen. Leuk hoor. Het is toch een belangrijk forum gebleken. Fijn dat de initiatiefnemers nog steeds actief zijn om dit draaiende te houden!
Even een update dan maar…
Inmiddels is Joël in juli ook 4 jaar geworden en is hij nu 3 weken naar school. Het gaat heel goed. Hij gaat 3 halve en 2 hele dagen (normaal hier) en dat houdt hij heel goed vol. Ik zie hem wel heel hard veranderen hoor. Wat worden ze dan ineens groot zeg! Gister zei hij dat hij verliefd is… Het moet niet gekker worden! Dat meisje kijkt ook wel heel erg verliefd naar hem.
Daniël is bijna tweeënhalf en zit in een moeilijke leeftijdsfase. Hij slaat en weigert schoenen en jas aan te trekken. En nu met die wind en regen is hij ineens heel bang voor wind en regen. Helemaal overstuur 's avonds in zijn bedje. (“Ik ben zo drietig!”) Hij zal er vast wel aan wennen nu de herfst weer in aantocht is. Verder is hij gelukkig ook een echte knuffelkont en houdt hij van grappen maken.
Verder is er een derde kindje op komst en ben ik nu bijna 14 weken zwanger.
Ik ga toch weer proberen weer wat vaker een kijkje te nemen op ikkeben.
Groetjes,
Mariëlle
Gewijzigd door - Mariëlle en Joël op 04 Sep 2009 15:10:20