UPDATE: Genant berichtje, maar wel erg vervelend

Hallo mede-moeders,

Precies 7 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon.
Ik ben ingeknipt en alles was dacht ik goed geheeld.
Helaas verloopt de sex nog altijd anders dan anders.
Na afloop verlies ik altijd een klein beetje bloed (?) en hou ik een poosje een ‘zwaar gevoel’ bij de knip.
De sex zelf doet niet zeer, het gevoel achteraf ook niet, maar het is geen prettige afloop. Vooral niet door het bloedverlies…

Wie herkent dit ook?

Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar getsie wat zie ik daar tegenop!!!

Groetjes,
MammieMir

UPDATE:
Poeh, inmiddels bij de huisarts geweest met lood in mn schoenen uiteraard…
Zag ie dus een of ander bultje daar, wat waarschijnlijk verkeerd is gaan groeien na de bevalling. Geen bultje wat kwaad kan, maar door het bloedverlies moet het wel weggehaald worden! D.m.v. wegbranden of wegsnijden… OOOH, getsie!
En wel… a.s. dinsdag bij de gyn.!!!
Zie er zooooo als een blok tegenop!!

Please, ik kan wel wat opbeurende woorden gebruiken!
Liefs M

Gewijzigd door - Mammie83 op 12 Sep 2010 16:29:37

Nou je hoeft je niet te schamen hoor, hebben meer vrouwen last van…
Bloedverlies heb ik nog niet eerder gehoord.
Ik ben zelf bij de1e geknipt en bij de 2e gescheurd, met de sex heb ik geen last, wel als ik lang sta dan is het net of het van onder 10 kilo weegt dat voel ik nog steeds, mijn jongste is toch al bijna 7 jaar…
Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen.

Groetjes Nathalie & Co

Ja heel herkenbaar! Ik ben ook flink ingeknipt en gescheurd! Had ontzettend veel hechtingen en kon zelfs de eerste 6 maanden geen onderbroek verdragen. Dus ja heel herkenbaar. Ik weet dat je dit niet wil horen, maar ik heb er nu nog wel eens last van en mijn kleintje is bijna 2,5 jaar! Niet altijd hoor, maar af en toe wel!

Ik hoop dat je huisarts iets voor je kan doen, bij mij zeggen ze dat ze het wel kunnen repareren (een kleine operatie waarbij de oude knip word weggehaald en nieuwe hechtingen worden geplaatst, maar pas als we er over uit zijn of er een tweede gaat komen, anders laten ze het liever zo!

Ohhh en maak je geen zorgen om de huisarts, die ziet dagelijks (uhhh hoe zeg ik dat op een open forum) vrouwen problemen!!! hihihih

niet herkenbaar althans niet zo lang durend…
maar ik wilde je even laten weten dat op dit forum weinig tss wat zeg ik niks meer genant of raar is en dat geld ook voor de ha die zijn echt wel wat gewend hoor dus maak je je daar alsjeblieft niet langer druk om

before you judge me, try hard to love me

Kwou al zeggen hier is niks genant… heb net een heel topic over poep gelezen hihi! Maar goed, de knip/scheur… ik ben bij de eerste gescheurd en geknipt en heb naderhand ook veel last gehad. Wij konden tot Nikki ongeveer een jaar was geen fatsoenlijke gemeenschap hebben, dus hebben we allerlei andere manoeuvres uit de kast getrokken om het niet al te veel te laten versloffen… Bij Lisa had ik van mijn knip en scheur (Ik moet er even iemand bij halen, want ik weet niet precies welk flapje waar aan hoort zei ze tijdens het hechten…) veel minder last en waren we na 6 weken al weer boven jan… Tja, ik denk dat de huisarts je weining kan helpen. Hij/zij zal zeggen dat het zijn tijd nodig heeft om te helen… Sterkte!!

Maar het bloedverlies baart me dan wel wat zorgen… kan toch haast niet dat dit nog steeds uit die wond komt???
Normaal dus nooooit bloedverlies tussendoor, maar na gemeenschap wel!

Het is daar beneden wel heel erg gevoelig he. Bij het minste of geringste kan het wat bloeden.
Ik zou me, net als de andere, geen zorgen maken over de huisarts. Als hij zegt dat je het gewoon moet afwachten en laten helen, dan kan je misschien een doorverwijzing naar de gynaecoloog vragen, en dan een vrouwelijke arts vragen. Voel je je misschien wat meer op je gemak.
En hier is niets raar, ikzelf heb gelukkig geen last meer van mijn knip, maar wel nog van aambeien. En daar schaam ik me ook niet voor.
Allemaal héél normaal.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Ik was zelf niet ingeknipt of ingescheurd. Heb wel 3 kleine hechtinkjes gehad, waren kleine scheurtjes of zo…
Maar ik had de eerste 6 maanden na mijn bevalling ook last van bloedverlies na sex, het was ook altijd erg gevoelig! Volgens de gyneacoloog kwam dit doordat het nog steeds goed doorbloed is daar beneden en dat het ruim een jaar! kon duren voor het over was en alles goed herstelt was. Uiteindelijk heeft het 8 maanden geduurt.
Dus kunnen we nu oefenen voor een tweede kindje!

Oeeeh, wat spannend!
Sterkte!!

Oeh, spannend inderdaad! Alle sterkte!

Groetekes, Sje

Oh bah, niet leuk. Sterkte dinsdag, het is vast voorbij voor je er erg in hebt.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Sterkte

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

och wat naar! kan me je ongerustheid helemaal voorstellen. ik beno ok niet zo’n ingreep fan
heel veel sterkte en het komst vast goed! meer pijn dan een bevalling zal het zeker niet doen. maargoed dat neemt je zenuwen niet weg…