Update eerste hulp en plastic chirurgie

wat een ellende zoonlief struikelde over de skeelers van broerlief en zijn oor lag in twee spoed naar het ziekenhuis daar hebben ze het gelijmd gillen natuurlijk maar broelief mocht van de zuster bellen blazen en hij was gelijk weer vrolijk ,
was het voor mama ook maar zo makkelijk om het te vergeten.
er zit nu een punt op zijn oor een stukje huid wat over zal blijven, misschien zelf afsterft en anders word het met plastic chirurgie weer mooi gemaakt.
al met al heeft hij zch goed gehouden in tegenstelling van mama die lekker in paniek was,
hij trekt nu steeds aan zijn oor waarschijnlijk omdat het nu aan het genezen is en flink zal jeuken,dus ik zit de hele dag als een havik naar hem te loeren om op tijd te kunnen reageren.
straks even genieten van een warme dag en dolfijntjes kijken en verder is het afwachten wat er komen gaat.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 17 Jun 2010 09:19:44

Jeetje, wat een drama! Hopen dat het mooi geneest! Beterschap voor de kleine man.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ach gosh ja ik zou ook schrikken inderdaad. Jammer dat je alleen geen kappen voor kinderen hebt he. Bij een hond of een kat is dat makkelijker. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel weer onzichtbaar repareren dus dat scheelt ook weer.

Groetjes,

Michèle

jeetje kan me je schrik voorstellen zeg. Hopen dat het mooi geneest.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh bah, dat klinkt heel naar. Ik hoop dat het snel en mooi geneest en dat je kleine vent er niet veel last van zal hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje, dat is inderdaad balen!!
Kan je er geen pleister extra op plakken, zodat hij er niet gelijk aan kan komen. (Misschien hebben ze het al gedaan hoor…)
Hopen dat het mooi geneest, beterschap!

Liefs, Anne

och arm kind! wat moet dat zeer gedaan hebben!
hoe is het nu met m?
beterschap!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jeetje dat is zeker schrikken. Kinderen zijn het vrij snel weer vergeten he en wij als ouders zitten nog te shaken en zij zijn al weer vrolijk aan het spelen.
En straks goed smeren met littekencreme.

hoi hoi

met hem gaat het weer helemaal goed hoor af en toe jeukt zijn oor erg dus dan is het op letten verder ziet het er niet uit maar we hopen op het beste.volgende maand heeft mijn andere zoon een afspraak bj de kno dan neem ik de kleine gelijk even mee.
een pleister is mij geadviseerd niet te doen omdat hij die er misschien af trekt en dan stukjes huid mee zou kunnen trekken het verband wathij in eerste instantie omkreeg had gie er ook binnen twee tellen af

zal maandag even bio oil halen maar vanaf wanneer zou ik dat kunnen gaan gebruiken als de korstjes weg zijn of al eerder?

dat jeuken is heel normaal, betekend dat het aan het genezen is, en dat is goed nieuws! top!
van die bio oil weet ik eigenlijk niet, wel uitkijken dat je daarmee de korstjes er niet af wrijft

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik hoop dat het mooi geneest en hij er weinig last van zal hebben.

Groetjes,
Sandra

Mijn platisch chirurg heeft mij toen verteld pas te smeren als de korstjes weg zijn dan is er geen kans op infectie en heeft het lichaam zijn werk gedaan.

Groetjes,

Michèle

oke dan wacht ik nog even met smeren maar reken dr inmiddels wel op dat het een operatie word want het ziet er echt niet uit lijkt wel een it oor
heeft iemand ervaring met corectie operatie´s?

Ik heb een borst correctie gehad maar dat zal zeker anders zijn denk ik.

Groetjes,

Michèle

denk het ook hihi
het is de hele boven kant van zijn oor die waarschijnlijk gecorricieerd moet worden hoewel ik het nu niet helemaal kan beoordelen door de kosrten lijkt het er wel op kwa narcose zal het waarschijnlijk net zo gaan als bij de amandelen enzo maar zijn er andere byzonderheden waar ik moet letten?

Als je plastische chirurgie krijgt bedoel je?? Waar je dan op moet letten??

Groetjes,

Michèle

ja idd , maar ik ga vandaag even bellen voor een afspraak, of even kijken of ik hem mee mag nemen begin volgende maand want dan zit ik opdezelfde afdeling voor de buisjes van mijn andere zoon

Nou ja er was volgens mij niet veel anders dan bij mijn andere operaties, ik heb er 13 gehad (operaties geen borstcorrecties hoor). Het enige is dat er wat minisculer te werk wordt gegaan door de plstisch churiurg maar daar merk je niks van verder.

Groetjes,

Michèle

hoi michele

oke dat is duidelijk dan , heb ook al wat operaties achter de rug en twee van de drie kids ook al , maar ik dacht dat het heel anders zou gaan , geen idee waarom eigelijk,
nu maar afwachten wat de kno arts al zeggen maar ga dr vanuit dat hij hem wel doorverwijsd want zo kan hij toch niet blijven rondlopen. het kan wel wat verdoezeld worden als zijn haar wat aangroeid (is net weer kaal geschoren)maar das ook niet alles natuurlijk.
gelukkig heeft hij dr geen last meer van het jeukt oook wat minder nu
maar vind dat het wel erg slecht is gelijmd ook de rest van zijn oor zit onder de lijm.
nu was het ook een lastige wond , zo’n zigzag snee , een echt stilzitten deed hij ook niet maar de zuster zat bijna zelf gelijmd aan zijn oor en trok zo dr vinger dr vanaf waardoor de wond opnieuw losschoot en volgens mij is het daardoor echt leleijk geworden,niks meer aan te doen natuurlijk maar toch het had wel netter gekund en dan was er geen operatie nodig denk ik

Ik snap niet dat ze het niet meteen door een plastisch chirurg hebben laten doen. Klinkt niet aardig maar de kans was groter geweest als hij een meisje was geweest. Bij jongens doen ze daar wat minder moeilijk over, Maar er naar laten kijken kan nooit kwaad.

Groetjes,

Michèle