-Update-......door de rug gegaan,

Nou heb ik weer.
Morgen voor het eerst in 6 jaar een weekje met vakantie, met mijn beste vriendin.
En voor het eerst een week zonder mijn mannetjes erg spannend allemaal

Maar nu geloof het of niet, ben ik door mijn rug gegaan, en het doet wel ZZOOOO ONTZETTEND ZEER!!!
wat kan ik er aan doen? op zo’n korte termijn?
iemand ideen.

Zat er aan te denken de dokter te bellen maar heeft weinig zin aangezien ik gister ook nog es de auto verkocht heb, en om nou 2 km te lopen met een jjoggy van 4 word hem ook niet, en op huisbezoek doen ze hier al helemaal niet.
GGGRRRR…heb ik weer baal wel zo ontzettend bah!
er zit ook altijd wel weer iets tegen

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gewijzigd door - MJ op 23 Oct 2009 08:26:24

Proberen zoveel mogelijk in beweging te blijven, plat blijven liggen is achterhaald. Een paracetamol tegen de pijn, eventueel tijerbalsum smeren. En verder niet zo heel veel aan te doen,
Wel op je houding letten, als je moet bukken door de knieen gaan. Niet te lang in 1 houding staan maar als dat moet bewegen op de plaats waar je staat (geloof me dat ziret er stom uit maar helpt wel hahaha)

Verder heel veel beterschap en toch ene hele fijne vakantie.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Inderdaad rustig aan doen, niet te veel staan maar ook niet de hele dag zitten. Tijgebalsem kan helpen, En paracetamol ook, hou er alleen rekening mee dat met pijnstillers het goed kan voelen, maar niet altijd goed kan zijn. Je bent snel geneigd om te veel te doen omdat je geen pijn voelt. Enne zwaar tillen even vermijden. O ja en met stofzuigen ook proberen recht te staan zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Rust en ibuprofen, 't gebeurt mij ook regelmatig, helaas. Zo erg dat ik dan niet meer kon lopen, alleen in de houding kon blijven staan voor enkele uren waarin ik stond toen 't gebeurde. Ziet er niet uit natuurlijk, maar ja… zie dan maar 's een telefoon te bereiken om hulp in te schakelen…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Thx voor de tips
zit hier met een warme pittenzak in de rug en dat helpt gelukkig een beetje
2 ibu’s gehad en loopt zo nu en dan even een rondje, alleen het begint doortestralen naar de lies, erg raar gevoel.
Zal Niels zo ff bellen of ie vanmiddag even bij de apotheek langs gaat

bel de dokter messchien heeft hij wel zo iets mee gemaakt en kan hij je wat er voor geven .als het door naar je lies straals .en hem de situatie uitlegen
sterkte meis

groetjes marielle mama van tanja

6 Paracetamol verdeeld over de dag, verder bewegen op geleiding van de pijn.
Niets forceren maar ook niet stil gaan zitten.

Brufen is slecht voor de maag dus wees daar heel voorzichtig mee.
Succes.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Pfff wat verveledn, ik ken het helaas maar al te goed. Het overkomt mij ook vaak, ineens vanuit het niets, en daar sta je dan…
Ik bel altijd direct de fysio, en kan meestal dezelfde middag nog terrecht. verder inderdaat een ibu, warme pittenzak en toch blijven bewegen, al voelt dat verkeerd door de pijn. Ik zet altijd een tuinstoel in de kamer, want op de bank zitten is niet goed, en opstaan met behulp van de armleuningen gaat dan ook beter.
Probeer ook buk en rijk bewegingen te voorkomen, want als het al even minder word, schiet het er zo weer in!
Als een massage je even fijn lijkt en er is niemand die dat kan doen, kun je een tennisbal pakken en die op de pijnlijke plaats houden en er mee tegen de muur gaan staan, en zo bewegen. Hahaha het ziet er niet uit, maar het helpt wel
Heel veel beterschap, en hopelijk een fijne vakantie!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

oo wat bale zeg marianne.
ja dat kan zeer doen.
wat de andere al zeiden wel in beweging blijven en pcm nemen.
goed warm houden, warm bad of evt tantum smeren.
en wat bij mij ook wel eens helpt,: als je vannavond in bed ligt je benen wat omhoog leggen dmv kussen onder je benen leggen!
of ha bellen en waarschijnlijk krijg je dan diclofenac, dat helpt ook super! athans bij mij.
beterschap en hopen dat het morgen een stuk beter gaat.

Groetjes Gytha

Oh wat ontzettend balen Marian.

Heb helaas geen tips voor je, maar wil je heel veel beterschap wensen. Zoiets komt nooit uit, maar al helemaal niet als je net op vakantie gaat. Hoop dat het meevalt en je snel weer hersteld.

Hele fijne vakantie!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Nog even een kleine update voor vertrek.
Gister nog even contact gehad met de chiropratcor, fysio en toen ik toch bezig was ook de huisarts nog ff gebelt, en jullie tips terharte genomen.
en heel de dag in de weer geweest oevening hier en daar pittenzakje, douche, zalfje, voltaren enz enz enz

En vanmorgen bij het op staan ging het vele malen beter als gisterochtend gelukkig.
Dus Brabant here i come

Ow ow naar brabant he
Ik zet braboland vast af hoor hahha
Meid heel veel plezier en rustig aan he
knuffffffffffffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Jaaaaaa joepie, onwijs veel plezier !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gelukkig marianne,

en een hele fijne vakantie gewenst!
en als je in de buurt komt kom je maar een bakkie doen

Groetjes Gytha

Fijn dat het beter gaat Marianne!
Veel plezier bij ons in het Brabantse. Waar ga je precies heen?

Groetekes, Sje

Gelukkig enne veel plezier

Groetjes,

Michèle

Haaay Meiden.

Ben veilig aangekomen na 2,5 uur inclusief 4 files
Was vanmorgen toch wel effe in tranen hoor, pppffff…viel niet mee afscheid van beide mannen te nemen.
Maar goed zit hier nu en om precies te zijn in Goirle,
met 2 schatten van honden, en vermaak me prima

Fijn dat het beter gaat en een hele fijne vakantie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers