Hallo, ik laat nu even weten hoe goed ik gegroeid ben…
Ik weeg nu 7160 gram, dusse Fabienne, ikke denk dat jij gewoon dikke billen hebt hihi
En ikke ben 69 cm lang, groot he!
Met de lengte zit ikke precies op de middellijn, en met het gewicht zat ik altijd op de onderste lijn, en nu ga ikke al richting het gemiddelde.
Ikke krijg spek aan mijn billen zegt papa.
Voor de rest doe ikke het goed zegt de mevrouw van het cb, dus toen ze dat zijn deed ikke maar even in mijn handjes klappen, was wel een applausje waard toch!
Ikke heb ook weer lekker gezwommen vandaag, dat vind ikke zo leuk, lekker alles natspetten, en met de andere kindjes spelen.
Maar ik ben daar wel heel erg moe van geworden, dus weltruste… want ik ga vanmiddag ook nog bij sophie spelen, dus ikke heb nu al een druk leventje.
kussie Demi
Ik had ook nog over de meningokokken geinformeerd, en de arts van het cb zei dat de keus echt bij jezelf ligt aan wel of niet enten, je KUNT het laten doen bij de huisarts, maar ze adviseren het nog niet, want ze zei het kan best zijn dat het volgende maand ineens landelijk gedaan word, en nu moet je het zelf betalen en dan natuurlijk niet.
Ze zei zolang je heel goed op je kindje let, bv op suf, slomer, niet allert,als ze gaan huilen als je met de beentjes richting hoofd buigt, dat zijn de symptomen voor hersenvliesontsteking, en bij twijfel gelijk naar de huisarts o.i.d…
Maar ik heb het er vanavond over met arno, en dan beslissen we wat we doen.
Nou dit was het weer… een heel verhaal weer
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi