Update, de echo is goed ! Toch blaasontsteking

Hou je taai meissie! Ik zit op je schouder! XXX

Groetekes, Sje

Lieve sandra, vol schrik lees ik het topic, meid wat moet je geshrokken
zijn. Ook ik ga heeeel hard voor jullie duimen en ook ik zit op de schouder om
je te steunen. He bah vind dit echt verschrikkelijk voor je, heel veel sterkte met de echo morgen.

Ook ik heb met mees in de 18de week bloedverlies bij mees gehad, bij mij is er toen waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Je schrikt je inderdaad rot, hier was het na 2 dgn weg.
{{{{Sterkte meid}}}}}

Gr Patries

Lieverd, ik kan helaas niets voor je doen (kon ik maar een beetje van je verdriet en zorgen overnemen).
Wil alleen maar zeggen denk aan je. En veel succes de komende nacht en natuurlijk morgen. Hoop dat de echo je een fijne geruststelling geeft.

Dikke knuffel!!!

Lilypie Pregnancy tickers

En nu je bedje in en je rustig houden tot morgen je afspraak. Wat het ook is, rust is altijd goed en je moet jezelf nu echt even op de eerste plaats zetten.

Nogmaals sterkte morgen!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Meid … ga nu nog bellen om te vragen of ze het hartje nogmaals wil laten horen. Ik zou dat echt doen. Gewoon omdat het nu constant is … zo kun jij niet slapen! Het geeft gewoon rust als je het hartje nog even mag horen … nu! Dus … volg je gevoel. En vertel het haar… ze heeft toch zelf gezegd dat ze dit voor je over heeft. Oh meiske toch!!

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Na mijn vorige berichtje ben ik op de bank gaan liggen en ben toen vrij snel in slaap gevallen. Ben net wakker en meteen naar de wc gegaan om te kijken hoe het ervoor stond. En wat bleek, ik verlies geen bloed meer. Ik ben dus in ieder geval blij dat het nu gestopt is. Weet natuurlijk niet voor hoe lang, maar dat zullen we we af moeten wachten. Ik ga zo lekker naar bed en hoop dat het bloedverlies wegblijft.

Groetjes,
Sandra

Hopelijk kan je een beetje slapen Sandra. Weltrusten dan maar.

Groetjes,
M

Ik duim voor jullie meis… ga ook op je schouder zitten. En hoop dat jullie beetje kunnen slapen vannacht!

Bedankt Mriek en mini-boy.

Groetjes,
Sandra

Pff… ik denk, het viel gelukkig mee, en dan zie ik dit weer!!

Wat ontzettend vervelend!! Vind het zo naar voor je! Hoop echt dat je heerlijk slaapt, en dat het snel morgen half 2 is, zodat ze je gerust kunnen stellen.
Sterkte meid!

Liefs en een dikke knuffel Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt Anne.

Groetjes,
Sandra

Ik lees het nu pas. Jeetje meid, het zit je ook niet mee! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat de echo vanmiddag goed is! Ik denk aan je.

Dikke knuffel!!

Groetjes Natasja

[img]http://lbdm.lilypie.com/225Kp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Ook ik lees het nu pas… He gatsie… Ik leef met jullie mee…

En hoop dat de echo toch nog goed uitpakt… Jullie verdienen het zo om nog een kindje op de wereld te zetten…

Succes vanmiddag Sandra!

Liefs, Melanie

Bedankt Natasja en Melanie.

Ik heb gelukkig vannacht wel goed kunnen slapen. Maar nu ben ik ontzettend zenuwachtigl. Wordt ik net ook nog eens gebeld door het ziekenhuis dat het half 3 gaat worden ipv half 2. Wel raar, want waarom zeggen ze dan gisteren tegen mijn verloskundige half 2. Pff het is maar een uurtje, maar dat is best lang als je moet wachten.

Ik heb vannacht geen bloed verloren. Alleen af en toe met afvegen heel heel licht roze.

Groetjes,
Sandra

Misschien hebben ze in de haast een foutje gemaakt Sandra. Niet dat jij er wat aan hebt natuurlijk. ik ben al blij voor je dat het bloeden niet regelmatig is en niet doorzet dat moet toch een beetje een goed teken zijn. Ik denk aan je vandaag hoor en doe lekker rustig aan. Probeer anders nog een beetje te slapen. Je hoeft toch niet te werken he???

Groetjes,

Michèle

Lief dat je aan me denkt Michelle.

Normaal moet ik wel werken, maar ik mocht thuis blijven.

Het zou idd kunnen dat ze een foutje hebben gemaakt. Ze zei half 2 lukt echt niet en ik zou het vervelend vinden als je 1 uur moet wachten. Nou ja dat is toch wel weer aardig dat ze dat zegt.

Idd is het wel een goed teken dat ik niet continue bloed. Dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Stom he, ik durf ook niet veel te doen, bang dat het bloeden weer terugkomt.

Groetjes,
Sandra

Snap ik meid. ik heb met 15 weken toen ook bloedverlies gehad ik heb 2 maanden niet meer durven fietsen. Bij mij bleek er in mijn vagina een klein adertje gesprongen te zijn omdat ik te veel druk gezet had met ontlasting. Dus ik hoop dat het bij jou ook zo iets kleins is en dat je straks weer lachend het ziekenhuis verlaat maar oh men wat heb ik gehuild.

Groetjes,

Michèle

Nou, ik zou die rust lekker houden. Sowieso heb je een hoop bloed verloren, dus is het verstandig niet te inspannende dingen te gaan ondernemen.

Misschien kun je zo nog een beetje slapen en tv kijken om de tijd door te komen. In elk geval fijn dat het nu gestopt is. Ik hoop zo dat het hierbij is gebleven en dat alles in orde is met de kleine hum!

Samen met alle anderen ben ik er om half 3 in gedachten ook bij. Sterkte meid, en hopelijk kunnen ze je ook wat duidelijkheid geven over wat het geweest is.

Liefs!

Ik wist idd dat jij ook bloedverlies hebt gehad Michelle, maar niet meer met hoeveel weken zwangerschap. Haha ik moest dan ook zondagnacht nog aan je denken toen we op de verloskundige aan het wachten waren. Jij bent de enige waarvan ik weet dat je bloedverlies had tijdens de zwangerschap. Ik hoop dus dat het bij mij ook net zo onschuldig is als bij jou destijds.

Bedankt Liske.

Groetjes,
Sandra

Met 8 weken en nog een keer met 15 weken. De 8 weken was waarschijnlijk een misser door mijn lichaam ik had toen namelijk ongesteld moeten worden en de 15 weken was dus een gesprongen adertje maar ik heb de hele zwangerschap daarna nog naar het papiertje gekeken als ik af geveegt had. Dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt alleen weet ik niet hoe het is om ook een kindje te verliezen. Daarom hoop ik ook zo van harte dat het allemaal goed is nu.

Groetjes,

Michèle