Update Daan

Afgelopen maandag heeft Daan weer een nieuwe behandeling gekregen voor zijn rug ( dit na eerst weer een heleboel onderzoeken ). Dit keer hebben ze in het SI gewricht een spuit gezet, voorheen was dat er net naast. Ze hebben ontstekingsremmers en pijnstillers ingespoten en die hebben even tijd nodig om hun werk te gaan doen. Bij de vorige behandelingen merkte hij helemaal niks, behalve dat het de eerste dagen erna nog meer geirriteerd was. Dit keer zei ie na 2 dagen al dat de pijn aan het veranderen was en dat het schommelde op en af. Na 6 weken a 3 maanden moet je merkbaar effect gaan voelen bij deze behandeling, maar nu is er voor het eerst in 1,5 jaar in ieder geval al een reactie op een behandeling te voelen voor hem en dat doet ons hoopvol stemmen. Wel is ie erg moe, maar dat lijkt me logisch na die medicijnen weer en het feit dat zijn rug na1,5 jaar vast zitten en er nu ineens verandering komt. We zijn dus erg hoopvol en stieku stel ik me weer voor hoe het lekker is als we weer alles kunnen, niet alles van mij afhangt en Daan weer lekker aan het werk kan zodat we niet meer zo afhankelijk zijn van allemaal ziekteregeltjes en toestanden.

Goh dat zou heel mooi zijn als het goed aanslaat.
dan kun je stiekum weer van de toekomst dromen.
ik wist helemaal niet dat hij zo’n last van zijn rug had joh!
heeft hij een ongeluk gehad ofzo?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nee geen ongeluk gehad of zo, na de meeting 1,5 jaar geleden kwam ie s`avonds de auto niet meer uit toen we thuis kwamen . Het is niet duidelijk waar het van gekomen, blijkbaar wordt er dus aan een ontsteking gedacht aangezien ze ontstekingsremmers ingespoten hebben. Op scans ed is verder niks te zien en hij heeft wel allemaal gewone medicijnen gehad om te kijken of het hielp maar die hielpen dus niet. Maar bij Daan moeten we blijkbaar altijd met paardenmiddelen komen want tegen zijn hooikoorts bv helpt dadelijk ook niks en daar moet ie dan ook een spuit voor. Hahahaha en dat terwijl ie er dus echt niet tegen kan ( spuiten dus )

quote:
Hahahaha en dat terwijl ie er dus echt niet tegen kan ( spuiten dus )

Oeh…ik ook niet hoor!! als ik al een naald zie ga ik zo goed als van mijn stokje.
Hoop echt dat het bij hem aanslaat.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nou het klinkt hoopvol, hopelijk slaat het aan en kunnen jullie weer verder met jullie ‘gewone’ leven…

Groetjes Nathalie & Co

nou ik duim hoor!!

groetjes Kim, mama van

en

ikke duim ook mee,zal mooi zijn als het nu aanslaat
na 1 1/2 jaar mag dat wel he,en daan straks alles weer kunnen

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

zo daan zal voor je duimen .hoop het dat je er van af ben .sterkte man

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jeetje wat een verhaal,

Ik hoop echt dat het goed aanslaat en jullie weer langzaam aan de toekomst kunnen denken.

Ik zal zeer zeker goed voor jullie duimen

veel liefs mignon

Jee, wat hoopgevend zeg dat hij nu tenminste verschil voelt!!
Zou toch helemaal te gek zijn als dit goed gaat aanslaan!
Ik duim!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Jemig, vervelend hoor. Hoop dat de behandelingen blijven aanslaan.

Ik hoop dat het snel verbetert. Een pijnlijke rug hebben valt niet mee en neemt veel van je plezier met je kinderen af.
Veel succes!
Groejes Wendy mama van Britt