Hihihi, de strenge aanpak van de afgelopen week lijkt vruchten af te werpen. Niet als het om eten gaat, das nog steeds bagger, maar vreemd genoeg slaapt ze nu wel a 4 dagen achter elkaar in d’r eigen bedje de hele nacht door, dus mama blijf stikkers plakken! Vanochtend lag ze nog te slapen toen ik naar mijn werk moest, dat was toch 7:20! Dus echt super!
Eten doet ze nog steeds niet echt. Wil wel graag het vlees, maar groente hoo maar. Fruit gaat wel als een tierelier, rijst redelijk, als er maar geen groente doorheen zitten. Word dus een beetje gek van dat niet groentes eten, als ik het dus mix eet ze helemaal niets! Daar probeer ik nu dus nog wat op te vinden. Hier mama’s met hetzelfde probleem? Wat doe je hiermee? D’r gaat echt niets in. Zelf komkomer niet, niets dat groen is, maar ook geen andere kleuren! pffff
Verder vroeg ik me iets af, ze heeft kleine muggebultjes die ze nogal wel eens overkrabt. Want het jeukt natuurlijk, maar dan lijkt ze elke keer weer die korstjes open te krabben! Heb je daar iets tegen? Iemand een tip?
Ohhhhh en dan het laatste. J is helemaal gek van d’r prinsessenmuiltjes (van die lompe hakschoenen) nu mag ze die alleen binnenshuis aan, anders ging ze er namelijk ook mee naar buiten. Ze is er dol op, liefste loopt ze ook de hele dag in prinsessenkleding ( dat is vast mijn straf van “het universum” ik HAAT dat namelijk) Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe “slecht” het lopen op hakjes precies is. Kijk ze loopt er geen uren per dag op, maar toch wel vaak een paar stapjes. Verder eigenlijk bijna altijd op blote voeten (binnen) en sandalen (met voetbed van Nike) buiten. Iemand een idee?
Tja veel vragen maar dacht, even alles tegelijk!