Uitzendbureaus %@#$%^#

Even me gal spuwen hoor want oh wat heb ik nu mijn buik al vol van uitzendbureaus. Echt niet allemaal hoor want er zit er 1 bij die echt der benen uit der lijf loopt voor me, maar sommige. Eerst van de week een lading mails eruit gegooid voor vacatures waarvan ik dacht daar kan ik wat mee. En dan hoor ik helemaal niks terug. Kun je er weer achteraan gaan bellen en vragen of ze je terug bellen omdat ze lunchtpauze hebben (gemiddelde pauze duurt daar tussen de 1.5 en 3 uur) bellen ze niet terug en vanmorgen wilde ik de rekeningen betalen, niks gestort van het ub waar ik voor gewerkt heb. Kan ik daar weer achteraan gaan bellen. Oke het staat er nu op, maar waarom moet je alles zelf doen… echt kan net zo goed zelf een uitzendbureau beginnen…

Zo dat ben ik ff kwijt.

Groetjes,

Michèle

pfff uitzendbureaus!! je schrijft je in en je hoort er nooit meer wat van, dat was 10 jaar geleden wel anders, ging je er heen en kwam je met een baan weer naar buiten hahaha

before you judge me, try hard to love me

Ik weet het mamma van 3 jongens en ik ben me er ook terdegen bewust van dat die tijd voorlopig niet terug keert, maar als ik dan @#$#$%#$ hun werk doe door alle vacatures uit te spitten kun je op zijn minst toch verwachten dat ze zeggen we stellen je voor of sorry deze is niet geschikt of is al vervuld. Weet je hoe weinig die sites ook bijgewerkt worden??? Dan denk ik heb je echt geen kandidaten voor die vacatures of krijg je ze niet vervuld of ben je te lui om iets te doen?? En ik zit elke keer maar naar dezelfde info te staren…

Groetjes,

Michèle

ja indd erg irri
welke sites gebruik jij als ik mag vragen? ik voornamelijk werk.nl en jobradio
en daar staan dan vaak wel de uiterlijke datum bij van solliciteren en dan worden ze volgens mij wel verwijderd

before you judge me, try hard to love me

Ha ha ha heb je even??

Vacaturesites: Monsterboard, stepstone, nationale vacaturebank en werk.nl

UB’s: Luba, Manpower, Page Personnel, Unique, Carriere, Tempo-Team, Qualified People, Secratary plus, Exact PI, Impressive Green Apple, Scope, Maandag, Addeco.

Het zijn er nogal wat dus, en ook genoeg vacatures maar ja als niemand reageerd.

Groetjes,

Michèle

Ohhh ik ken het Michèle… Chris was ook naar een aantal uitzenbureau`s geweest om zich in te laten schrijven, en ze zouden hem inderdaad ook bellen… Nooit weer wat van gehoort… ze bekijken het maar…

Chris mag vanmiddag voor de 2e x op sollicitatie gesprek… Spannendddd!!

Liefs, Melanie

Ja hier precies hetzelfde destijds met de UB’s toen Chris nog werkloos was, dus ik kan me je frustratie goed voorstellen!!! Met gewone werkgevers trouwens precies zo, daar hoor je negen van de tien keer ook niks meer van…

@Melanie: ik duim voor je mannetje!!!

ow ja dramatisch, uitzendburo’s zijn de nieuwe uwv’s van tegenwoordig lijkt wel, motte allemaal zelf doen, maar ik las vorige week ofzo in de krant dat er een uitzendburo’s is wat alleen maar zaken doet voor mama’s met kinderen (zijn pas begonnen dus die lopen misschien wat harder hahaha) ff chekke hoe het heet misschien is da wa !
Work4woman heet da…

Pippy is geboren 17.07.2009

@ melanie oh spannend ik duim hoor

@ Sugars he daar ga ik meteen even kijken dank je. Nu alleen hopen dat ze ook in de Randstad opereren want ik ga niet helemaal naar groningen voor een intake

Groetjes,

Michèle

Hey Michèle… Chris heeft een baaaaaaaaaan!!!

Officieel begint hij vanaf 10mei, maar waarschijnlijk al volgende week…
3maanden eerst met behoudt van WWuitkering… daarna als alles goed gaat. een contract van 6 maanden… Het is IETSJE meer als dat hij eerder kreeg… maar genoeg om straks te kunnen verhuizen MET BEHOUDT van onze auto…

We willen graag verhuizen zoals jullie wel weten, en het huis waar we weer voor op de lijst staan is 100euro duurder dan wat we nu betalen… en nu Chris straks dus meer gaat verdienen, kunnen we de auto houden en dat huis betalen :D:D:D:D IK BEN ZOOOOOO BLIJ!!!
Hij heeft werkdagen van 8 tot 5… weekend vrij!

Hij gaat de weg op, (waarschijnlijk auto van de zaak), dat komt allemaal nog wel…

Maar ik ben echt Fckng blij… Heb weer meer tijd voor mezelf… en mn kids… en hoef me niet meer te ergeren aan Chris die dingen om zich heen laat slingeren etc etc etc… hahahahahaha!!

Liefs, Melanie

GEFELICITEERD !!!

He goed zeg. Geeft mij ook weer hoop

Groetjes,

Michèle

Van sommige uitzendbureau’s word je inderdaad niet blij. Had me er bij 2 aangemeld. Ik moest een bewijs van goed gedrag voor ze aanvragen bij de gemeente, anders zouden ze niets voor me zoeken. Werk namelijk in de zorgsector en dan heb je meestal zo’n bewijs nodig om ergens te mogen werken. Dat bewijs kost gewoon 30 euro per aanvraag! Uiteindelijk deze bewijzen binnen en naar ze toegestuurd… hoor je niets meer van ze. Was dus 60 euro weggegooid geld :S

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Oh daar zou ik niet eens mee in zee gaan dan. Ik wil best betalen maar wel resultaat zien. Moet zeggen bij Randstad zit een meid die der poten uit der lijf loopt voor me en ik zoek zelf ook mee, maar de rest, nee hoor die denken slapend rijk te worden.

Groetjes,

Michèle