Uitvinder Seth

Haha, die Seth!!

Ik was eten aan het koken, en Seth zat barbapapa te kijken. Ik kijk even om het hoekje, en zie ik dit:

Haha, hij had alle onderzetters op de televisie geplakt. Hoe hij dat verzonnen heeft, schitterend!

En nog even deze
Heel trots op zijn zelfgebouwde toren!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een leuk wijs ventje is die Seth. Wat worden ze dan toch snel groot he…

Ahahahah wat een lekker ventje is het!

:smiley: Hahaha, wat leuk!!!
Die snoet er ook bij!

Lilypie First Birthday tickers

Lekker bijdehandje…

Groetjes,

Michèle

Slim kereltje! Lachen toch? En die toren is echt heel hoog, Erik had hem halverwege al omgegooid

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha, jaa… ik vond het zo grappig dat hij dat verzonnen hed!

Enne, Mriek: Seth wil vaak juist alles afmaken, en kan ook heel driftig worden als hij halverwege valt, of het niet lukt, haha.

Liefs, Anne

Haha wat cool! Leuke foto’s ook

Liefs

Wauw! Mooi zeg, die onderzetter-TV! Dat is nog eens origineel! Kijkt ook zo handig he? Hahaha.

En die toren vind ik mega-knap! Echt hoog! Ook Eva zou 'm halverwege al omgekieperd hebben! Die heeft daar echt het geduld niet voor! Seth wordt vast uitvinder óf architect!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ow geweldig hoe verzint hij het.

Bekende blokken eigenlijk nooit aan gedacht dat je daar ook torens mee kan bouwen Wij doen altijd alleen de vormpjes er in

Liefs Michelle

Wat een geweldig ventje!!
DIe blokkentoren, dat zou bo nooit doen, hij moet niks weten van blokken, en heel soms stapelt hij er drie op elkaar ofzo, maar meer ook niet. (en zelfs dan is het omdat mama het idee geeft, bo zou niet uitziczelf de blokken pakken en stapelen)
En die tv dan!! echt stoer!!!

Bo had van de week een nieuw idee bedacht om zijn fles vast te houden. Gewoon in zijn laarsje , fles in het laarsje, laarsje pakken en hup drinken!! hahahahaha

liefs woezel

Haha die onderzetters, had alleen gelezen dat hij barbapapa aan het kijken was en keek toen naar de foto.
Dacht in een flits dat het cactussen waren en dat hij gewoon voor de tv stond haha.
Later las ik het verhaaltje pas verder.
Jeetje hij word al groot zeg als je hem nu zo weer ziet, stoere man met zijn toren.

Gr Patries

Haha, ja… zo grappig!
Echt leuk hoe ze allemaal van dat soort dingen verzinnen.

Ach ja hè, ieder kindje doet weer wat anders. Ik merk dat Seth zit soort dingen heel leuk vind, en dat andere kindjes hier al veel meer praten bijvoorbeeld

Liefs, Anne

Haha echt geweldig.

En heerlijk om te zien hoe trots hij kijkt naar zijn mooie toren. Tim kan ook hoge torens bouwen, maar ik zou echt de kans niet krijgen een foto te maken. Zodra hij een hoge toren heeft gebouwd gooit hij hem weer om.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker