Uitverkoop party's 5 & Co!

De uitverkoop van de 5 & Co collectie zit er weer aan te komen. De collectie van 5 & Co wordt alleen verkocht via party’s bij jouw thuis.

Wil je ook 23 euro bestedingskorting verdienen? Heb je ook zin om een party bij jouw thuis te geven voor de uitverkoop?

Wees snel want op=op!

Voor een glimp van de collectie kun je kijken op www.5enco.nl. Voor informatie kun je me mailen of bellen.

Aemke van de Logt
jamiro@xs4all.nl
06-44978186

leuk zeg zulke kledingparty’s net zoiets als een tupperware party?

Ps: het stond er twee keer dus ik heb er eentje weggehaald

Ja, ik zag het bedankt. Bedankt voor je spontane reactie. Het is inderdaad net zoiets, maar dan niet met de bakjes en dekseltjes. Je bent niet afhankelijk van de omzet die er die avond gemaakt wordt. Als dank krijg je gewoon 23 euro bestedingskorting. Dus 5% van de omzet met een minimum van 23 euro, dus erg de moeite waard. En ja, we gaan nu al weer naar de uitverkoop. Als je nog meer info wil dan hoor ik het wel.

Gr. Aemke

quote:

leuk zeg zulke kledingparty’s net zoiets als een tupperware party?

Ps: het stond er twee keer dus ik heb er eentje weggehaald

Hee wat leuk, zit het ook in brabant??

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Nathalie,

Je kunt even een email sturen aan info@5enco.nl. Daar kun je vragen of een consulente in jouw buurt met jouw contact opneemt. En in Brabant zitten veel consulentes.

Ik woon zelf in Amsterdam en ik wil maximaal 40 minuten rijden voor een party. Brabant is me toch te ver weg.

Maar kijk maar als je interesse hebt. Laat me even weten als je een party geboekt hebt.

Gr. Aemke