Uittips

Hi lieve mama’s,

Ik heb zitten zoeken, maar kon het niet terugvinden (corrigeer mij als ik verkeerd heb gekeken),maar ik vraag jullie om leuke uittips, met een kleine van net 1 jaar. Ik ben al bekend met het zwembad en met ballorig.
Hebben jullie nog meer in de aanbieding? Hij kan nog niet lopen, wel kruipen en staan. Hij is zo energiek, en gek op andere kids(hij is nog enig kind) en ravotten, dat ik nu ook echt barst van de energie en leuke dingen met m wil gaan doen! Ik geniet er zo van om m zo in de weer te zien. Maar ballorig en zwembad zijn hier niet om de hoek, dus ieder (ook heel klein/ simpel) tipje is welkom!

Thanx !!!

x Floss

Gewijzigd door - Floss op 02 Mar 2008 00:49:12

Ga met onze dochter regelmatig naar de kinderboerderij.
Zij loopt dan alwel, maar in het begin ging ze in de wagen mee.
Beetje wennen aan alle grote dieren koeien, schapen… in het boekje zijn ze zo
klein maar in het echt… ze vond het best eng.
Gaat nu steeds een beetje beter.
Bij ons zit er ook een speeltuin bij voor kleintjes dus even schommelen en samen van de glijbaan en veel kindjes om naar te kijken.
Verder vind ze fietsen helemaal geweldig, dus dat is makkelijk en dichtbij.

Succes ermee,
Groet Vanessa.

Lilypie Tweede Ticker

Ik weet niet waar je woont maar het sprookjesbos in Enkhuizen is geweldig. Alleen is dit wel een uitje wat je niet vaak doet. Groetjes Pompelien

wij gaan veel met onze zoon naar het bos, hij is veel meer bewust van de dingen om hem heen en we laten hem dan ook eikels en dennenappels voelen en kijken zo ontdekt hij ook nog eens dingen.
wat ik hier ook al las was de kinderboerderij mijn zoon vindt dieren helemaal geweldig en wijst en lacht er naar.
en zwemmen is trouwens ook een leuke tip is goed voor de spierontwikkeling en hoe vaker ze gaan zwemmen hoe minder snel ze last zullen hebben van water angst.
veel succes

groetjes de mama van jayden