Uitspraken! van Jordy

Jordy is nu sinds een week echt goed zindelijk aan het worden heeft alleen in bed nog een luier aan… maar goed

Dus veel zeggen jordy moet je plassen?
maar dat werd jordy een beetje te veel en zegt tegen papa:
Hallo! ben al groot weet heus wel dat ik wc moet…hahhaahah

jordy legde papa wel even uit waar poep vandaan komt hahaah steekt bijna zijn billen in zijn neus DAAR PAPA! DAAR ZIT HET! haha

Roy zit weer eens in de ladekast, (doet jordy nog regelmatig)

Ik hoor hem zeggen Oei Roy niet doen hoor! dan wordt mama heeeel boos!

Gelukkig moet je heel veel met ze lachen!

Tries

Liefs Tries

Ja, die Jordy is inderdaad een grote knul als ie al (bijna helemaal) zindelijk is. Is zijn luiers 's ochtends nog helemaal nat of is ie wel eens tegen droog aan?

Hoe oud is hij en hoe oud is Roy?

Ze doen me aan je verhaal horen denken aan die twee van mij. Vooral als de oudste de ‘mama’ uithangt. Zorgt zeker voor vele leuke en lachwekkende situaties.

Ik hoop toch wel dat het na het afvegen van zijn gat was toen hij papa uitleg gaf…

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Jordy is in mei 3 geworden, en ja het was gewoon in de tuin gaat bij papa zitten draait zegt om en zegt papa daar zit het, daar zit mijn poep, wij waren bijna ff niet zindelijk deed het echt bijna in mijn broek hahaha… s’morgens is ie bijna droog, maar niet helemaal maar doet wel gelijk zijn luier uit en gaat gelijk op de wc plassen net als smiddags maar dan is ie echt droog

Tries

Liefs Tries

Oooh, gaaaaaf hè !!
Echt, dat vind ik nou zo ontzettend leuk aan kinderen. Hoe ze af en toe uit de hoek kunnen komen

Stephan heeft laatst bedacht dat hij “lui” is en niet moe.
Want ja, als hij moe is dan moet hij misschien wel naar bed, haha!
Dus tegenwoordig zegt ie: mamma, ik ben zoooooo lui! Maar niet moe hoor!

En als ik niet snel genoeg luister naar meneertje of hij krijgt zijn zin even niet, dan zegt hij tegenwoordig heel grappig achter elke zin: "zeg ik"
Dus bijvoorbeeld: “Ik hoef niet een schone luier hoor, ZEG IK” en “Ik wil een snoepje hoor, ZEG IK” hahahaha!!!
Je moet eens voor de grap horen hoe dat uit dat mondje klinkt.
Zooooo grappig! Zo’n ukkepuk en dan: “zeg IK”

Liefs, mamma van Stephan

Ow heerlijk die ukkies, ze kunnen zo lekker bij de hand hand zijn. Dat maakt het toch vaak echt even een feestje. Evianne praat nog niet zo heel veel natuurlijk ( tenminste niet veel zinnigs ) maar ze heeft zichzelf een stoeltje gemaakt. Er stond een klein groentekistje buiten die ze nu steeds meeneemt naar binnen of buiten en die dan omgedraaid neerzet zodat ze erop kan zitten. Erg leuk ziet dat eruit !

Groetjes Astrid