Uitslapertje

Hallo allemaal

Zijn er nog meer kindjes die uitslapen tot een uur of 9.00?
Sinds kort wordt mijn zoontje dan pas wakker lekker natuurlijk alleen zit ik ff met de rest van zijn slaaptijden. doe hem meestal weer om half elf naar bed en slaapt hij tot 12.00-12.30 Vraag me af of ik hemm niet beter om een uur of 12.00 naar bed kan brengen en dan slapen tot een uur of 15.00?
Ben benieuwd of er nog van die slapertjes zijn hij is 10 maanden.
en hoe vaak die nog slapen overdag

doei doei

he hallo

ik weet nog onze dochter nu vier jaar ,dat die rond die leeftijd indd om een twaalf een of twee urrtjes sliep smiddags maar dat zal ook per kind verschillend zijn denk ik,zei was nog geen jaar sliep ze overdag al helemaal niet meer of maar heel af en toe dus kijk hoe het beste uitkomt
en wat zijn behoefte zijn ,denk ik
groetjes anouk

anouk nelissen

Hoi,

Het is inderdaad heel vershillend qua slapen.
Ik weet niet of jouw kindje heel snel moe is normaal gesproken. Maar als je een nacht gemaakt hebt tot 9 uur en om half 11 weer in bed, vind ik persoonlijk heel snel. Je bent maar anderhalf uur op en er is haast geen tijd om te spelen, na het eten.
Mijn zoon ging tegen die tijd nog 2 keer op bed, maar dan was hij rond half 7, 7 uur wakker. 's Morgens ging hij dan tegen half 11 en smiddags tegen 3, 4 uur. Stijn is nu net 1 en hij kan het nu rekken tot na het middageten, dus 1 keer op bed. Soms nog wel 2 keer, wanneer hij heel vroeg wakker is.

Groetjes Wiets

Als ik hem naar bed doe slaapt hij wel weer 1.5 uur. Vind het eigenlijk vervelender dat hij dan pas weer om een uur of 4 naar bed gaat geef hem om 17.00 eten misschien s’avonds eerder op bed 19.00uur ofzo

19.00 is een hele normale tijd om op bed te gaan voor zo’n jong ventje. Wij proberen ook 19.00 aan te houden, het wordt nog wel eens wat later.
Maar dat is een heel goed idee van jezelf. Misschien dat hij dan eerder wakker wordt. Het kan ook zo zijn dat hij nog steeds om 9 uur wakker wordt, dat zit er dan helemaal ingebakken.
Succes.

Groetjes Wiets