Uitslapen

nou…uur later naar bed gedaan, maar daardoor (ik wist het wel) ene uur eerder dan normaal wakker!
10 voor 5 melde hij zich!
UIteindelijk laten plassen en heeft ie nog een half uur in bed gelegen en om 10 voor half 6 naar ons bed laten komen.
Met ketnet en nederland 3 hem bezig gehouden tot 7 uur!

Altijd als ik hem later in bed leg (doe ik dus nooit meereigenlijk) komt ie eerder dan dat ik hem standaard om 7 uur erin leg, dan doet ie het tot 6 uur half 7.

Gr, Danielle

haha herkenbaar danielle daarom doe ik dat normaal gezien ook nooit, maar… nu lag hij er om 8 uur in en hij heeft vanaf 22:15 toch al liggen spoken de nacht… en dan was ie ook om half 6 wakker. heb gezegd dat hij maar moest gaan spelen want aangezien ik de nacht al op en neer kon had ik echt GEEN zin om hem eruit te halen. daarna is papa om 7 uur opgestaan voor m. en heb ik tot half 9 geslapen (wat voorheen half 10 was)

o wat heb ik medelijden met de moeders van vroege vogels!! Ik vind alles voor 10 uur te vroeg namelijk. Mij zou Colin dan ook echt niet voor 8 uur uit bed krijgen. Gelukkig is hij meestal tussen 08.30-10.00 wakker dus dat scheelt. Af en toe is het nog later. Ik laat hem dan ook echt lekker liggen, want hij is mijn wekker. Deze week is hij iedere avond rond 19.15 naar bed gegaan en dan slaapt hij ook tot minimaal 9.uur. Als hij weleens midden in de nacht wakker wordt (ik vind 6 uur ook midden in de nacht), dan pakken we hem bij ons en slaapt hij weer. Als hij dat op een gegeven moment niet meer zou doen, dan zou ik hem op onze kamer nog laten spelen ofzo. \ik werk nu weer 40 uur en wil in het weekend dus ook echt een beetje relaxen.

22-12-2009 colin geboren

zo wou dat ik dat had, hier altijd rond 7 op ook het weekends.

Hoelaat gaat bo naar bed in de avond en slaap hij nog overdags?

Anders zal ik het middagslaapje niet meer laten doen.

Ik heb van huisuit gekregen door de weeks 8.30 uit ben en in weekend niet later dan 10.00 uur.
Alleen is mijn dochter altijd rond 7 uur wakker

Bo slaapt tussen de middag niet meer, juist omdat hij anders in de avond feest ging vieren ini zijn bed, en het heel lang duurde voordat hij ging slapen!!! Hij ligt er meestal rond 1930 in op dagen dat ik vrij ben, en als hij naar het kdv moet, proberen we zo vaak mogelijk dat hij er iets voor 1900 er in ligt. Dus ook niet te laat, maar ik heb hem er nu netjes elke dag om 830 er uit gehaald, en dat werkt, want hij wordt nu uitzichzelf wakker om 830, dus dat scheelt!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers