Uitslagen bloedtesten

De uitslagen zijn binnen en het valt mee. Ik heb een laag vit. D gehalte. rond de 55 is redelijk, 75 is goed en bij mij is het 49. Dus ik moet met Morgan mee gaan snoepen van der druppels. Das geen straf.

En mijn suikerwaardes waren te hoog. 9.7 nuchter. Das niet echt goed. Ik moet de komende twee maanden op mijn snoepen letten en zo gezond mogelijk eten. Tuurlijk een keer slecht is niet erg maar we waren voor onszelf mede door de drukte te makkelijk met eten en door een leverinfectie in het verleden speelt mijn suikerspiegel snel parte dan. Over twee maanden weer suikers en cholesterol prikken en dan kijken of hij goed is.

Groetjes,

Michèle

Op zich valt het dus mee, geen ijzertekort etc. Wel lastig, dat je zo zorgvuldig nu moet gaan opletten met wat je eet. Ik herken het helemaal hoor, dat je vanwege het gemak sneller iets makkelijker bent met eten. Terwijl je dat voor je kleine weer niet bent, dus eigenlijk heel krom. Het gaat je vast lukken, laat je mannetje maar lekker veel biologische groente en fruit meenemen!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

lekker dat het meevalt Michèle dat is vast een opluchting, nu hopen dat je je suikers ook op peil krijgt. Enne van het weekend ook lekker in het zonnetje gaan zitten ook goed voor je vitamine d.
Ook hier wordt er regelmatig makkelijk gegeten, we zijn moe en druk etc erg eigenlijk want als je begint met koken staat het binnen een half uur ook op tafel.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja dat valt idd mee alleen flink balen van dat snoepen, haha ik ben er zelf echt 1 hoor, een snoepkont, maar zit nu ook aan de cornflakes en het fruit als lunch en ontbijt.
En die druppels is zeker geen straf, ben maar blij dat je geen vit.K hoeft te nemen brr dat is echt ranzig.
Nou goed opletten he meid, vooral met wat je zegt van het verleden.
Hopelijk voel je je snel beter.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

opzich wel lekker dat er iets uit gekomen is en gelukkig valt t idd mee!!
hoop echt voor je dat t hiermee opgelost is.

liefs,
Rinske