Uitslag oranje pampers!

Onze kleine meid draagt al sinds een hele poos kruidvat luiers. Nu was ze ineens een paar dagen achter elkaar elke ochtend nat dus ik bedacht me ineens dat ze maar luiers nr 4 moest hebben. Ik was toen in de poiesz dus nam ik maar pampers mee. Ze hebben sinds kort nieuwe pakken, oranje. Dat zijn budget luiers van pampers. Er staat op dat ze even goed zijn, maar goedkoper. Die doe ik haar alleen ´s nachts aan omdat ik nog een half pak kruidvat luiers heb nr 3 en die wil ik wel opmaken en overdag krijgt ze natuurlijk vaker een schone luier aan dus dan lekt ze niet door. Maar nu heeft ze sinds ik ´s nachts die pampers gebruik elke ochtend vreselijke uitslag!
Waardeloze pampers dus, want in het begin had ze altijd pampers aan (de groene pakken) en heeft er nooit uitslag van gehad.
Ik weet niet of iemand van jullie al ervaring heeft met deze luiers, maar hier bevallen ze dus totaal niet!

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 08:26:59

Hoi Goudvisje,

Inderdaad wat een ramp die luiers. Hier ook maar even zo’n pak gehaald omdat op zondag de kruidvat dichtzat.
Maar hier zit ie na 1 uur gewoon tjokvol. Het lijkt net of Robbe dan zo vanuit z’n bedje in z’n kleren is gestoken en weg is gebracht zonder schone luier, wat dus niet het geval is.

Nee ik zweer bij kruidvat luiers

Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar ik zweer nog steeds bij Aldi-luiers

Groetjes Natasja

Geen idee hoe dat zou kunnen. Maar je kunt contact opnemen met pampers. Vreemd toch dat Amy van de duurdere pampers geen uitslg krijg en van de oranje wel.

Ik gebruik overdag luiers van de C1000, bevallen ook erg goed en ze zijn goed betaalbaar. Groot pak voor 11.50…volgens mij.

Ja je weet natuurlijk niet waarom ze goedkoper zijn dan de normale pampers. Misschien gebruiken ze wel goedkoper materiaal en dan zou de uitslag daardoor te verklaren zijn. In ieder geval koop ik die oranje pakken dus nooit weer.
Overigens was het alleen even vanwege nood. Ik ben super tevreden met de kruidvat luiers en die blijf ik ook gewoon gebruiken.
Lidl luiers bevallen trouwens ook altijd goed, die heb ik vaak voor S. gebruikt.

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 08:20:24