Uitslag op armpjes?

Hoi,

Mijn dochtertje van ruim 1,5 heeft nu al maanden hele kleine bultjes op haar armen. Begon op haar bovenarmen en inmiddels op heel haar armen. Dacht eerst droogte omdat het met warm weer begon, maar het gaat maar niet weg. Het leek een paar dagen geleden of het op haar benen nu ook begint.
Ze lijkt er totaal geen last van te hebben, maar heeft iemand een idee wat dit kan zijn, of is het herkenbaar voor sommigen?

Ben benieuwd!!

Alvast bedankt,
Liefs, Omama

Kan ze ergens allergisch voor zijn??? Mijn broertje kreeg namelijk kleine bultjes door varkensvlees en chocolade. Waren een soort hele kleine vetbultjes.

Groetjes,

Michèle

Hier hebben ze ook allebei van die hele kleine bultjes op de bovenarmen. Ik had ze zelf vroeger ook. Zolang het geen rode bultjes zijn, zou ik me geen moment zorgen maken. Je voelt ze bij veel meer kinderen.

Als het kleine rode puntjes zijn, zou het ook warmte-uitslag kunnen zijn.

Groetekes, Sje

Ja! heeft mijn dochter ook. Ze heeft er ook helemaal geen last van. Ben er enige tijd geleden mee naar de dokter geweest omdat ik het toch een beetje raar vond. Maar ook zij zei dat het niets bijzonders was. Beetje sudocreme erop wil nog wel eens helpen. Maar ik heb zo iets van, als zij er geen last van heeft, dan ik ook niet.
Succes!
Sacha

Hallo,

Mijn zoontje is 3 jaar en die heeft er altijd last van gehad.
En mijn dochter is 4 maanden en die begint er nu ook mee.

Bij mijn zoontje heb ik echt alles geprobeert en ben ik
erachter gekomen naar maanden dat hij allergies is voor parfum in zeep.
Toen ben ik neutral gaan gebruiken en het was na een week weg.

Nu gebruik ik het sinds een week bij me dochter en het begint ook al
minder te worden.

Het is duur , alleen het werkt wel hier. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Alleen de douchegel en boddycreme is genoeg. Maar je ehbt er van alles van
zelfs wasmiddel.

Groetjes Sharon

Nora heeft dat ook!

Zal is proberen om Neutral te gaan gebruiken… wie weet… al lijkt ze er geen last van te hebben.

Toch handig om weer even bij te lezen…

liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers