Uitpuilende navel

Toen Aaron zo’n 2 maandjes oud was is zijn naveltje naar buiten gkomen.
Hij zat gewoon netjes in de buik verstopt maar is er nu bovenop omen liggen zeg maar.
Het gevolg nu is dat…als hij er bij kan hij er ook heel de tijd aan zit.
In bad (30-45 minuten) zit hij…nou…niet constant…maar wel echt geregeld er aan.
Nu heb ik begrepen dat er kinderen bij zijn die daar zo mee bezig zijn dat de navel gaat ontsteken met als gevolg dat ze moeten worden opgenomen in het ziekenhuis!
Ik heb een verhaaltje op internet gelezen van een meisje dat hem opengepulkt had en gewoon 2 weken in het ziekenhuis moest vertoeven met een hele grote ontsteking!

Heeft iemand van jullie ook een kindje met een uitpuilende navel en is die daar ook mee bezig?

Gr, Danielle

Ik zou me er niet zo druk om maken!
Gewoon in de gatenhouden dat het niet stuk gaat, en verder goed schoon houden en eventueel insmeren als hij wat droog wordt.
Misschien is hij gewoon gefascineerd door die navel, laat hem jous navel ook eens zien! Seth vind het geweldig om in mijn navel te prikken
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

een vriendin van mij heeft ook een uitpuilende navel zeg maar.
vroeger was er een serie over een meisje die dat ook had en als ze erop drukte werd ze onzichtbaar, ik zei altijd dat ze dan juist stoer was dat ze dat had
maar even zonder gein, ik denk niet dat dat kwaad kan hoor,k anders gewoon even aan de dokter vragen of het erg is dat hij het heeft maar ik verwacht van niet…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@lalala,…hij doet niks liever dan in onze navels prikken!
Ik vind het alleen ene vervelend gevoel dus hij mag het niet veel bij mij…haha.

Moetvolgende week naar het CB…zal wel eens vragen.

Gr, Danielle

Die uitpuilende navel kan vanzelf verdwijnen, soms moet het operatief (wanneer er problemen zijn of als het wenslijk is)

Jacqueline heeft ook een bolletje maar zit daar nooit aan. Alleen ik om haar te plagen, haha.

Misschien kun je hem afleiden met iets waardoor hij niet aan de navel gaat peuteren.
En friemelen of krabben is natuurlijk iets anders. Als hij er aan friemelt zal het niet open gaan en dus ook niet gaan ontsteken lijkt mij zo

Woensdag moeten we naar het CB, ik zal het eens vragen.
Als hij 16 is en hem niet mooi vind mag hij hem van mij laten opereren als hij er moeilijkhedebn mee heeft.

Ze hadden mij ook gezegd dat hij vanzlef weer naar binnen kon gaan tot de 2 jaar…dus we hebben nog ff!

Gr, danielle

Ook later nog hoor!!
Zelf heb ik als kind ook een uitpuilende navel gehad, een buurmeisje was er aan geopereerd en toen ik haar trots mijn uitpuilende navel wilde laten zien was hij verdwenen (eerder was het me niet opgevallen en ik was toen een jaar of 8 denk ik)