Uitproberen vanaf welke leeftijd?

Hallo,

Even een vraag, vanaf welke leeftijd ongeveer gaat een baby je uitproberen ?
Ik bedoel dan in de zin van dat als je hem of haar op bed legt om te slapen dat hij of zij dan gaat krijsen om te kijken of je terug komt? en als je er dan weer bent dan met een glimlach je aankijkt… ga je vervolgens weer weg dan is de wereld bijna te klein.

Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)

hoi Leon,

Volgens mij is dat vanaf 6 maanden!
mijn dochter deed dit ook, vanaf 6 maanden moet je ook niet met
elke kik wat de kleine meid geeft naast haar bedje staan, laat haar eerst maar even pruttelen want ze moet ook leren om zich alleen te vermaken en dat papa of mama wel komt maar dat ze even geduld moet hebben.

ze heeft het snel genoeg in de gaten dat wanneer ze huilt of jammert dat er dan heel snel iemand bij haar is “dus” mijn advies is om gewoon eens 5 min te wachten en elke keer iets te rekken.

met onze dochter gaat het nu goed ( 9 maanden ) als ik haar in bed leg dan huilt ze af en toe nog wel maar at is snel weer over maar heel soms dan word ze s’ avonds wakker en dan is het “GILLEN” maar dit is met de 5 min weer over en als ze toch door gaat met huilen dan kijk ik na 15 min of alles oke is (niet uit bed halen) en aai ik haar over haar bolletje en zeg dat er niks aan de hand is en loop weer weg, mevr vind dit HELEMAAAAL niet leuk maar is dan wel snel uit gehuild en valt weer in slaap!

in het begin bleef ik maar terug komen met het gevolg dat ze helemaal niet sliep en ik werd er gek van!
ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Lieve groet,
Monique mama van Silver

Dat uitproberen begint al heeeel vroeg
Zodra ze doorhebben hoe ze je aandacht kunnen trekken.

En soms heb je periodes dat het heel goed gaat,
en dan weer een poos dat het een en al uitproberen en aandacht vragen is.
Erg leuk om te zien hoe de manier waarop elke periode weer anders wordt.

M.

Vanaf een maand of 6/7 begon onze zoon!
En inderdaad precies zoals je omschrijft, zint hem iets niet dan zet ie het op een brullen en komt papa of mama dan weer tevoorschijn dan tovert ie z’n charmantste lach tevoorschijn…
Soms moet ik er vreselijk om lachen, hoe slim die kleintjes al zijn!

Groetjes Carolien

hoi,

haha… jayden is nu 6 maanden en als ik hem even neerleg en wegloop, begint hij hevig te protesteren… als ik dan om het hoekje mijn hoofd even laat zien kijkt hij me met een hele brede glimlach aan!! denk inderdaad dat dat al vrij vroeg begint…

groetjes

pris

Idd hier ook met 5,5 a 6 mnd, en nog steeds nu.
Elke avond wordt dwergje wakker en wil er dan eigenlijk uit, meestal hoef ik maar twee keer te lopen en een aai en een kus te geven en dan steekt ie de witte vlag door de bedspijlen heen en gaat weer slapen…

Wij hadden het hier eigenlijk al vanaf 5 maanden hoor… gewoon goed oppassen je kan het vaak zelf wel zien!