hoi Leon,
Volgens mij is dat vanaf 6 maanden!
mijn dochter deed dit ook, vanaf 6 maanden moet je ook niet met
elke kik wat de kleine meid geeft naast haar bedje staan, laat haar eerst maar even pruttelen want ze moet ook leren om zich alleen te vermaken en dat papa of mama wel komt maar dat ze even geduld moet hebben.
ze heeft het snel genoeg in de gaten dat wanneer ze huilt of jammert dat er dan heel snel iemand bij haar is “dus” mijn advies is om gewoon eens 5 min te wachten en elke keer iets te rekken.
met onze dochter gaat het nu goed ( 9 maanden ) als ik haar in bed leg dan huilt ze af en toe nog wel maar at is snel weer over maar heel soms dan word ze s’ avonds wakker en dan is het “GILLEN” maar dit is met de 5 min weer over en als ze toch door gaat met huilen dan kijk ik na 15 min of alles oke is (niet uit bed halen) en aai ik haar over haar bolletje en zeg dat er niks aan de hand is en loop weer weg, mevr vind dit HELEMAAAAL niet leuk maar is dan wel snel uit gehuild en valt weer in slaap!
in het begin bleef ik maar terug komen met het gevolg dat ze helemaal niet sliep en ik werd er gek van!
ik hoop dat je hier wat aan hebt?
Lieve groet,
Monique mama van Silver