Uitnodigings kaartjes laten maken

M’n kleine grote vent wordt alweer bijna 2 jaar!
Wat vliegt de tijd… dus al bezig met de voorbereidingen. Aangezien Jasper woezel en pip heel erg leuk vind en er onafscheidelijk mee slaapt is dat maar het ‘thema’ geworden en hebben we de uitnodigingskaartjes gemaakt. Wilde ze even met jullie delen!

De voorkant

De achterkant

Ik vind ze wel grappig geworden! Dezelfde afbeelding op de tompouzen van Hema helemaal leuk. Nu nog iets verzinnen voor het KDV…

Oja en nu ik het toch over verjaardagen heb, mijn nichtje wordt binnenkort 1 jaar, aangezien zij al een oudere broer heeft met allerlei speelgoed is het best lastig iets te verzinnen, iemand nog een cadeau-idee echt voor een meisje?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Oh leuke kaarten zeg, moest even goed kijken om het verhaaltje te lezen maar erg leuk.

Enne speelgoed voor een meisje… Duplo maar dan de roze bakken. Poppen uiteraard en ik vind voor de een jaar kleertjes ook leuke kado’s omdat echt spelen pas wat later komt.

Groetjes,

Michèle

Wat een leuke uitnodigingen!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Leuk hoor! Ik moet ook nog iets verzinnen voor op de taart en voor op het kdv…

Senne kreeg met een jaar een zandbak met toebehoren maar dat heeft ze vast al met een grote broer. Dan denk ik ook aan kleertjes, leuk om te geven en te krijgen vind ik op die leeftijd.

Groetjes van Sascha en Senne

Dat zijn zeker erg leuke uitnodigingen!

Groetjes,
Sandra

Leuke uitnodiging!
Wij hadden de voorkant van H haar uitnodiging ook op de tompoucen van Hema laten drukken

Hiet heeft h. een poppenbuggy gekregen.
Helemaal geweldig. Was meteen favoriet.

Zet Jorg in de speelgoedwinkel en hij zal wel kiezen wat hij wil … gnagna…

Wanneer is hij ook alweer jarig?
Zal je nog even mailen over de taarten… ze wil ze nl heel graag maken maar dan bij mij afleveren?! Omdat het anders wel erg duur wordt. Ze komt zelf uit nieuwaal. Doet het samen met haar zus sinds kort. Is niet duurder als luxe taart bij de bakker … Maar mail je zo wel even…

Gisteren geslaagd voor een echt meisjes cadeau… en blikken theeserviesje in een koffertje, groen met roze met stipjes en bloemetjes. Super schattig. Misschien moet het nog even blijven liggen maar ik dacht dat het wel een goed cadeau was. En nog een leuk boekje erbij, klaar!

Gisteren topdrukke dag, jasper de hele dag op sleeptouw maar hij was super lief, alleen rond een uur of 4 was hij er wel klaar mee, maar kon hem geen ongelijk geven ik was er zelf ook wel klaar mee!
cadeautjes voor de jarigen, voor vaderdag, voor jaspers traktatie op het kdv, gevulde bakjes voor de kindjes die op jaspers verjaardag komen. Dus gisteravond de traktaties in elkaar geknutseld, pfff maar het is allemaal weer gelukt en ik heb de Hema flink gespekt! Wat een leuke winkel is dat toch voor dit soort dingen. Vanavond nog de boodschappen en dan zijn we er klaar voor. Morgen vieren we het nlvoor een groot deel al, en op dinsdag zelf. En papa heeft beide dagen vrij gekregen, heerlijk!

Denk wel dat dit het laatste jaar is dat we al onze vrienden uitnodigen, volgend jaar maar gewoon broers/zussen opa’s en oma’s want ik kan wel bezig blijven…
Hoe doen jullie dat, nodigen jullie ook al je vrienden uit voor de verjaardag van je kind?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Leuk kadootje!

Wat heb je gemaakt als traktatie op het kdv?

Kan me voorstellen dat het een hele drukte is met de vrienden er ook nog bij!
Ik doe het alleen voor familie maar dat is alleen van mijn kant al 20 man…

Veel plezier! En alvast een dikke kus van Senne voor Jasper…

Groetjes van Sascha en Senne