Uitdelen op peuterspeelzaal


#1

Hallo Ik moet binnenkort uitdelen op het klasje van me zoon heeft er iemand ideeen?wat kan wel wat kan niet iets simpels en niet duur.ben benieuwd!!

marije boone


#2

Hoi,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, 30 jaar en woon samen met Peter en ons zoontje Stephan.

Hoe oud is/wordt je zoontje?

Groetjes, mamma van Stephan


#3

Lucas heeft vorig jaar pilsjes getrakteerd.
Plastic doorschijnend bekertje.
Eerst een laag kaaschips (chipito) en dan een dun laagje popcorn.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday


#4

Zo moet ik nog wat verzinnen voor Evianne op het kdv. 2 Babys ( die hoeven niet per se hoor )en 4 kleintjes van zon 2 jaar.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 19 Mar 2005 21:59:02


#5

Matz word 6 april 3 jaar wat gaat dat snel zeg.het baby achtige is er echt wel af

marije boone


#6

een collega vertelde mij dat ze toen haar kinderen klein waren ze een set schepjes, harkjes en zeefjes kocht en ze dan een dropveter reeg en daar dan nog wat snoepjes aandeed.
OOk leuk is een zakdoek waarop je je kinds naam schrijft en daar dan chips indoen.

groetjes Bianca mama van Rick[/url]


#7

Hoi,

Voor Franca (wordt morgen 2jaar) heb ik een gsm gemaakt. Pakje appelsap in aluminiumfolie en een rolletje snoep ook in aluminiumfolie als antenne. onderaan cijfertjes geplakt en als schermpje een pasfototje van franca zelf.

Yvonne


#8

ooh die is leuk!

groetjes Kim, mama van

en


#9

he wat leuk ,een geweldig idee ,

groetjes marielle mama van tanja


#10

Leuk. Wij mogen op het KDV geen snoep uitdelen en op school ook niet. Bij het KDV hebben we een keer mondharmonica’s uitgedeeld en suikervrije cakejes gemaakt om samen op te eten. De laatste keer heeft Kika als afscheid (ze is net 4 geworden) aan ieder kindje een roos in zo’n reservoirtje gegeven. Je hebt van die doornloze rozen. Kan uiteraard ook met andere bloemen. Iedereen was erg enthousiast.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#11

Hoi Yvonne, wat leuk zeg!!!
Zal best wel een tijdrovend werkje zijn geweest, maar het resultaat mag er zijn hoor!
Alleen eh…hoe blijft dat rolletje snoep zo mooi op zijn plek zitten? (de antenne)
Zo sterk is aluminium folie ook niet toch?

Ik onthou hem wel hoor, als je het niet erg vind

Enne…alvast gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?


#12

Hallo Bianca

Ik heb ze vast gezet met plakband, en het is inderdaat tijd rovend, maar wel leuk

Yvonne


#13

Zeker leuk! Goed om dit soort ideeen uit te wisselen.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#14

Ik heb door iemand hier op ikkeben een idee opgedaan voor mijn zoontje, die afgelopen vrijdag 4 is geworden. Hij gaat morgen voor het laatst en doet 2 handjes tegen elkaar met een doosje rozijntjes en misschien nog iets, als ik iets kan vinden, ertussen en dan schrijf ik er Tot Ziens op en de namen van de kinderen.





#15

Afgelopen vrijdag 4 jaar???
Ooooooooooooh, heb ik helemaal niet in de gaten gehad!
Alsnog van harte gefeliciteerd met Joshua hoor!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?


#16

Dank je Bieb. Hij was heerlijk verwend in ieder geval. Met een grote houten treinset, een Robin Hood Kasteel van Disney Heroes en ook nog verschillende dingen van Playmobil en nog andere dingen.





#17

Leuk, Playmobil!
Stephan heeft dat voor het eerst gekregen met Sinterklaas (was hij dus 3,5)
En het is hier een groot succes
Fijn dat het zo’n gezellige dag was.

O ja, wil je anders even jullie verjaardagen op de kalender zetten? Dan kunnen we ze tenminste niet meer over het hoofd zien

De kalender staat bij de topic: “wist je dat” "Ik een belg gevonden heb"
Daar staat de link naar de kalender, je kan hem zo invullen, zonder wachtwoord of iets dergelijks.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?


#18

Gefeliciteerd nog!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#19

Dank jullie wel. Wist niet dat er een kalender was. Heb nog wel gekeken of ik een link kon vinden op de bovenkant van Ikkeben, anders had ik het eerder neergezet.

Het was voor de eerste keer dat we Playmobil hebben gegeven en gevraagd hebben. Talitha speelt er nu meer mee, maar als Joshua iets ouder is, zal hij er ook wel meer mee spelen.