Uitdelen 2 jaar / nieuwe groep KDV

Lieve creatieve dames,

Dinsdag is Nora haar laatste dag op de 0-2 groep op het KDV en woensdag is ze jarig. Nou wil ik dinsdag haar iets uit laten delen ter afscheid en donderdag op haar ‘nieuwe groep’ (waar ze al even rondloopt) voor haar verjaardag.

Vorig jaar heeft ze soepstengels met vingerpoppetjes uitgedeeld, die in goudkuipje gedipt konden worden. Viel in goed aarde, maar ik heb dit jaar geen zin in te veel gedoe en kosten. (die gebreide vingerpoppetjes waren 2,50 per stuk en lastig te krijgen)

Wie heeft er een leuk, redelijk gezond en niet te moeilijk idee voor deze twee uitdeelmomenten?

Ben benieuwd naar jullie creatieve ideeen!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

heb je een action in de buurt? zo ja, veel plezier… zo nee, heb ik nog wel andere ideetjes maar niet zo low budget

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik ha het heel makkelijk gedaan bij morgan door alle stress van de laatste tijd geen crea ideeen en geen puf om te zoeken. Ik had bij de Max kleine cameraatjes gekocht waar van die plaatjes in zitten en kleine knuffeleendjes, die in een uitdeelzakje gedaan met wat lekkers en ik was klaar. Volgend jaar doen we weer crea

Groetjes,

Michèle

@Kim: Helaas geen action hier in de buurt… Het mag ook wel iets kosten hoor.

Michele, ik denk dat ik ook voor iets simpels ga hoor, al is het alleen maar omdat ik nu nog geen idee heb!

liefs

Gevulde bekertjes met rozijntjes, een leuk speeltje misschien een koekje er bij in.
Dan doorzichtige folie erom heen met een leuk strikje en klaar…

Liefs, Melanie

Als je voor de rozijnen gaat wat melanie zegt zou ik youghurtrozijntjes nemen (hema) dat zit er dan nog feestelijker uit.

Groetjes,

Michèle

Hoi,
Kijk eens op kidsfeestje.nl en dan de traktatietaarten, dan heb je alles in 1 taart.

Gr, danielle

Ik heb Marijn op poffetjes laten trackteren. Tussen de middag eten ze toch gezamelijk. Heb wel eerst gevraagd of dit goed was. De kinderen vonden het allemaal lekker. En voor alle kinderen een doosje stoepkrijt.

Oh ja, ga morgen wel even bij de Hema langs. Goed idee!

liefs

Hema heeft ook leuke kleine uitdeelspeeltjes. Ze hangen en bij het speelgoed, bij het lekkers en bij de verjaardagafdeling dus even goed kijken overal

Groetjes,

Michèle

als je even op mp zoekt onder traktatie krijg je diverse online winkels die vanalles hebben vanaf 5 ct ook heb je daar hele uitdeelpakketten dus je kan alle kanten op.

before you judge me, try hard to love me

Heb je al wat leuks gevonden Liske?

Liefs, Melanie