oowowoowowow , pippedraak, die begint nu echt duidelijk met ’ hoever kan ik gaan voordat mama hem flipt… ’ nou niet oneiding denk ik dan !
ze heeft nu een tafeltje en stoeltjes, natuurlijk is op die stoeltjes staan… het allurleukst ! (mama krijgt er een hartaanval van want ze klapt echt wel hard op haar kop bovendien moet je zitten op een stoel en nie staan ) maar ja … nou , waarschuwing 1, (ik kan maar tot 3 tellen ) dus bij 3 ist klaar, en dan loopt ze weer naar die stoeltjes, en gaat ze staan en als ik dan kijk gaat ze snel zitten, de rotzak… ik denk ja hallo… da’s ook nie de bedoeling he… dus na 3 keer zo’n fopaktie was het beu, heb ik haar stoeltjes afgepakt en in de keuken gezet…
en als ze nu smorgens beneden komt begint ze naar de stoeltjes te wijzen en roept ze ’ itte’ …ja de z lukt nog nie !
gisteren gingen we ff naar de winkels, dus ik pak haar uit de wagenstoel, en wil haar in de buggy zetten, nou daar dacht madam anders over… dus ze begon alweer met overstrekken en flink mopperen, dus ik til haar op ooghoogte en er kwam net een mevrouw bij haar auto die stond naast ons… dus ik kijk pippy aan ’ wie denk je dat deze stijd gaat winnen ’ roept die mevrouw, mama !!! hahahhahaa
maar zodra ze haar kans schoonzit wil ze dan uit die wagen springen … jammer genoeg zitten er rimpjes aan, en dan zo sip kijken dat haar poging mislukt hahahahaha !!!
jammer 1-0 voor de mama
Pippy is geboren 17.07.2009