Uitdagende draak

oowowoowowow , pippedraak, die begint nu echt duidelijk met ’ hoever kan ik gaan voordat mama hem flipt… ’ nou niet oneiding denk ik dan !
ze heeft nu een tafeltje en stoeltjes, natuurlijk is op die stoeltjes staan… het allurleukst ! (mama krijgt er een hartaanval van want ze klapt echt wel hard op haar kop bovendien moet je zitten op een stoel en nie staan ) maar ja … nou , waarschuwing 1, (ik kan maar tot 3 tellen ) dus bij 3 ist klaar, en dan loopt ze weer naar die stoeltjes, en gaat ze staan en als ik dan kijk gaat ze snel zitten, de rotzak… ik denk ja hallo… da’s ook nie de bedoeling he… dus na 3 keer zo’n fopaktie was het beu, heb ik haar stoeltjes afgepakt en in de keuken gezet…
en als ze nu smorgens beneden komt begint ze naar de stoeltjes te wijzen en roept ze ’ itte’ …ja de z lukt nog nie !

gisteren gingen we ff naar de winkels, dus ik pak haar uit de wagenstoel, en wil haar in de buggy zetten, nou daar dacht madam anders over… dus ze begon alweer met overstrekken en flink mopperen, dus ik til haar op ooghoogte en er kwam net een mevrouw bij haar auto die stond naast ons… dus ik kijk pippy aan ’ wie denk je dat deze stijd gaat winnen ’ roept die mevrouw, mama !!! hahahhahaa
maar zodra ze haar kans schoonzit wil ze dan uit die wagen springen … jammer genoeg zitten er rimpjes aan, en dan zo sip kijken dat haar poging mislukt hahahahaha !!!

jammer 1-0 voor de mama

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier ook een die op alle mogelijk manieren behalve de juiste op een stoel zit… En mamma die maar boos moet worden al hoef ik gelukkig alleen maar te kijken en ze weet genoeg

Groetjes,

Michèle

hahaha ik moet weer zo lachen om hoe je je verhaal schrijft. Ik dacht gelijk: volgens mij lijkt pippy wel een beetje op mama maar bgeint hier ook al hoor, dat uittesten en een eigen willetje. Idd de wandelwagen is ook geen favoriet meer en ik ga ook vaak met een krijsend en draaiend kind door de supermarkt. Ik geef haar dan wat in haar handen om haar af te leiden maar dat ligt 9 van de 10 x al na 5 sec op de grond of ze eet het zakje mandarijnen met zakje en schil en al op… En hier is het niet een stoeltje maar de trap waar ze niet weg kan blijven. Probeert gewoon over het hekje te klimmen!

mama1980

nou daar had ik dus gisteren ff geen zin in moest echt wat dingen halen in verschillende winkels, in de supermarkt vind ik het nie zo heel erg, zo’n loslopend projektiel…maar nu moest ik naar kruidvat, etos… gall en gall…allemaal losse winkels zeg maar, dat gaat me een halve dag kosten, dus dan doe ik haar onder luid protest gewoon in de kinderwagen in !!!

ja dat traphek geweld herken ik wel, onze trap zit gelukkig in de gang, deur dicht klaar maar wij hebben een harmonica hekkie… naar de keuken, eerst ging ze eronderdoor, daarna had ze mij aan een schroeffie zien draaien, ja hoor zit madam gewoon de schoeven eruit te halen…en nu weet ze gewoon dat ze hem omhoog moet rammen, dan gaat hij wel open

ja ze lijkt zeker op haar moeder, daarom ben ik haar nu nog een stappie voor, duurt waarschijnlijk nie lang …maar goed nog ff dan …

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
oowowoowowow , pippedraak, die begint nu echt duidelijk met ' hoever kan ik gaan voordat mama hem flipt... ' nou niet oneiding denk ik dan ! ze heeft nu een tafeltje en stoeltjes, natuurlijk is op die stoeltjes staan... het allurleukst ! (mama krijgt er een hartaanval van want ze klapt echt wel hard op haar kop bovendien moet je zitten op een stoel en nie staan ) maar ja .... nou , waarschuwing 1, (ik kan maar tot 3 tellen ) dus bij 3 ist klaar, en dan loopt ze weer naar die stoeltjes, en gaat ze staan en als ik dan kijk gaat ze snel zitten, de rotzak........ ik denk ja hallo... da's ook nie de bedoeling he... dus na 3 keer zo'n fopaktie was het beu, heb ik haar stoeltjes afgepakt en in de keuken gezet.... en als ze nu smorgens beneden komt begint ze naar de stoeltjes te wijzen en roept ze ' itte' ...ja de z lukt nog nie !

Wist niet dat mijn dochter bij jullie op bezoek was geweest. Of had je het verhaaltje over een dagje uit ons leven geschreven.

Hier nog zo’n draakje. Alles is van MIJ he! En uitdagen!

Hahaha wat een draakjes ook he
Hier nog zo 1 hoor.

De stoelen heb ik opgegeven… dan zit of staat ze er maar achterstevoren, ondersteboven of wat dan ook op. Als ze valt merkt ze het vanzelf.

Laatst corrigeerde ze mij zelfs over zichzelf!
Ze zat bij oma op een grote stoel aan tafel, en ik was haar aan het helpen met een stukje taart eten. Ging ze steeds staan, dus ik iedere x: Zitten, dan krijg je een hapje.
Nou na een heeele tijd ging het goed en lette ik er eigenlijk niet meer zo op.
Is ze toch weer gaan staan, en ik gedachteloos met het vorkje naar haar mond. Zegt ze “Nee, Titte!” En hop ze gaat zitten en neemt een hap!
Hahaha boef, ze weet het dus wel!

Hier ook altijd overstrekken als ze in de auto moet (en tja, als ze dat al doet net vóórdat ze in dr stoel zit stoot ze dr koppie tegen de auto. Is ook meer dan 1x gebeurd, suffie! Maar in de buggy is gelukkig meestal geen probleem, zolang ik haar er zelf in laat klimmen. Want zichzelf er in laten tillen is not-done.
Maar dan ook alleen de Quinny Zapp… een andere wagen wil ze ook niet. Rare meid.
Gisteren deden we een dagje Makro met mn schoonzusje en mams, auto van schoonzusje mee, en daar lag nog een wandelwagen in. Makkelijk, hoef ik niet met de buggy te sjouwen. Maar daar klop ze dus steeds uit! Gewoon armpjes loswurmen, en op 1 of andere manier wist ze zich verder ook te bevrijden!

Hmm dat was dus dolle pret in de winkel, ze stond maar te springen in die wagen en had continu de slappe lach. Tja en dan krijgt ze natuurlijk nog volop aandacht ook van andere klanten die haar zo schattig vinden met dr staarten, oorbelletjes en dolle gedrag.