Hoi hoi
vandaag een moeilijke dag. Sarah was erg slaperig vandaag, na de eerste fles heeft ze (en ik ook) tot 11 uur geslapen. Het ritme was daarna zoek. Ook omdat de klok werd verzet, bla bla bla…
Ik voelde al dat het moeilijk zou worden vanavond, en idd, ze wil niet slapen. Normaal is om 20:00 al ver in dromenland, maar nu is het half 10 en ze huilt nog steeds. Ben een paar keer gaan kijken. Speen gegeven, temp gevoeld, luier geckecked… Niets mis.
Gewoon zo laten huilen? Wat doen jullie om t ritme weer terug te krijgen?
En ze zeggen wel eens dat je je kind de eerste 6 maanden niet kunt verwennen, maar als ik kom kijken is ze stil. Dus ik weet het niet. Zal best dat ze een sprong heeft, ze is 16 weken (bijna), maar heeft ook met het verwarrende schema van vandaag te maken.
Groetjes, Boukje
Uitdagen
Ik neem aan dat ze inmiddels slaapt? Als echt niets helpt en ze blijft huilen, dan maar laten huilen. Als je telkens naar haar toegaat, dan krijgt ze ook weer een prikkel en dat belemmert haar misschien wel om lekker in slaap te vallen.
Net als met een jetlag: direct weer meedraaien in het nieuwe ritme. Dus gewoon op de normale tijden eten, dan zijn ze het snelst gewend aan het feit dat de klok een uur vooruit is gegaan.
Groetjes,
M
Ja, sorry, ze slaapt…
misschien een beetje een overtrokken reactie van mij .
Soms krijg ik het gewoon een beetje te kwaad, zo alles alleen doen is niet altijd makkelijk. Er zit hier niemand naast me die ook beslissingen kan nemen.
Maar dat is niet om te zeuren. Als ze dan eindelijk slaapt denk ik: had beter even kunnen wachten met posten…
Anyway, ze sliep net voordat ik haar weer kon pakken voor de fles, helemaal uitgeput. Zo’n snuitje die half slapend de fles leeg drinkt maakt alles weer helemaal goed.
Joh, helemaal niet overtrokken of gek hoor. Soms zitten we allemaal wel eens met onze handen in het haar en weten we het niet meer. Dan is het toch super dat ikkeben er is? Ik heb er al ontzettend veel aan gehad en nog steeds hoor. Heeft ze vannacht een beetje goed geslapen?
Ik wist niet dat je het helemaal alleen doet, zorgen voor je meisje? Knap hoor, zal zeker niet altijd makkelijk zijn.
Groetjes,
M