Hi ladies.
ik slik al vanaf m’n 16 de pil. Ben redelijk constant. met microgynon 30 altijd do laatste pil, ma ongi. Na 1e kind weer begonnen maar kreeg toen stediril 30 . is dezelfde maar goedkoper. Ging op de normale voet verder. maar merkte wel dat menstruatie laat kwam. stopte ik op ma, kwam het pas in het weekend, dus als ik me nieuwe strip begon was ik nog een beetje ongi. Het was ook niet meer zo zwaar (dat is wel prettig natuurlijk).
Maar wat denk ik ie. deze week helemaal nada noppes. ik ben al week gestopt maar er gebeurd niks. dan denk ik "daar komt t"want dan heb ik koppijn, maar nee hoor. en gister weer dacht ik ja hoor! maar nee. en nu voel ik niks. (ja gisteravond een gek drukkend gevoel linksonder in de buik, thv eierstok bv) leek beetje op ovulatiepijn (ik voelde altijd mn ovu toen ik een spiraaltje had, heb ik ook een jaartje gehad)
Kijk ik ken mn lijf. snap t niet. ben wel vandaag met nieuwe baan begonnen, maar is niet de eerste x dit jaar, en heb veel ergere stressvolle dingen meegemaakt (overlijden) en werd gewoon ongi. deze maand superstrak mn pil geslikt, dus eindelijk s niet vergeten (vlgs mij).
wat het toeval is, is dat ik eigenlijk niet meer met een nieuwe strip wou beginnen morgen…omdat we een kinderwens hebben. zou mn lijf me foppen? laatste zwangerschap was ook onverwacht, was pas 2mnd genokt met de pil. bingo. en als ik dan kijk naar tijdstip seks…dacht praktisch dat het onmogelijk was.
Ik voel me dus eigenlijk een beetje in de zeik genomen door mn eigen lichaam haha. gemeen, want nu ga je zomaar denken: ben ik al aan de beurt???
zo. dat lucht op. ga nog niet hysterisch naar de winkel een test kopen, want het kan niet. maar toch is het raar hahahahaha
x Floss
Gewijzigd door - Floss op 02 Aug 2010 21:40:51
Gewijzigd door - Floss op 02 Aug 2010 21:43:15