Pfffff…het wil maar niet lukken met Julia uitbakeren. We zijn al een week of vijf bezig en nog gaat het moeizaam. Overdag slaapt ze in de slaapzak en dat gaat wel. Maar haar slaapjes zijn dan zo kort, hooguit een uur, dat ze doodvermoeid is aan het eind van de dag. Ze is zo moe dat ze passief is en niet wil spelen. Soms speelt ze wild hoor, maar ze kan ook heel sloom onder de babygym liggen. Als we haar na de fles in bed leggen, rond 1900 uur, is ze hyper door de vermoeidheid en slaat ze haar speen uit. Dan is het brullen. Ze houdt dan niet meer op. We hebben haar weer ingebakerd en hup, ze sliep. Het inbakeren was super, maar het uitbakeren gaat niet, ondanks het heeeel langzame afbouwen. Ik begin me zorgen te maken, want ze kan het echt niet. Ze is al 6 maanden en haar handjes maaien nog steeds. Ze slaapt soms wel goed zonder doek, maar meestal vrij onvast. Zou ik hulp moeten vragen aan een deskundige? En aan wie dan? De verpleegkundige van het cb kwam met dingen die we allang wisten en geprobeerd hebben…Moeten we door blijven zetten, ook als ze na een half uur nog steeds huilt om haar uitgevallen speen en rusteloos ligt te draaien? Alleen de bakerdoek helpt dan!
Groetjes Rainbow, trotse mama