Uit proberen?

die kleine van mij is vandaag op het kdv , dus ik hoop dat ze de juffers nie tot waanzin brengt hahaha, da horen we wel weer als we haar ophalen, hopen dat ze dan wel eet,want na het kdv heeft ze wel altijd honger, van al haar druktegedoe

Op het kdv krijgen ze soms meer dan thuis… bij O. wel dan:D

Hij slaapt nu lekker:D

Moet trouwens zeggen, op het kdv heeft hij gister voor het eerst met zijn bammetjes gegooid… verder nooit raar gedrag.

Gr.Roxanne

oh ja ik weet nie wat ze daar allemaal krijgt… maar goed, als ze terugkomt heb ze altijd honger, want slapen doet ze daar nie, gilt ze heel de school bij mekaar, dus die verbruikt al haar engergie, vandaar dat ze kei honger heeft… dus ik hoop dat het vandaag goed gaat !
we zullen het zien !!!

Even terug komend op het gedrag van Bo (wat owen ook vertoonde) , Bo deed het namelijk ook op het kdv, maar bij hem zijn we er achter hoe het komt. HIj is gisteren naar de KNO arts geweest, en zijn buisjes zitten evrstopt en heet troep er achter. Dus oorontseking met een giga druk erachter odat het alsnog niet weg kan lopen
De arts gaf aan dat dit gedrag hoogstwaarschijnlijk dus daar van daan komt omdat hij last heeft natuurlijk. We hebben nu vettige druppels gekregen, waar ook een antibiotica bij in zit, en daar mee zouden de buisjes weer open moeten gaan. Is het na een week nog niet beter, dan moeten we weer komen, want dan moet ze de buisjes handmatig open maken
We moeten sowieso over 4 weken weer terug!

liefs woezel

Oh nee arme Bo…;( digitale knuffel!
groetjes,
Wendy

Beterschap voor BO!

Owen’s eten gaat beter, als we hem maar meer zijn eigen weg laten…
Zelf eten laten pakken etc. Driften aan tafel was vandaag niet ter sprake.

Wel de driftbuien als hij ‘nee’ hoort.

Gr.Rox