Uit nieuwsgierigheid

Hallo alle moeders en vaders,

Ik weet niet of iemand het wel eens eerder heeft gevraag, maar zou graag willen weten hoe het met iedereen hier op de forum gaat Iedereen maakt zoveel mee en het is soms goed om even te horen hoe iedereen het maakt

Hier gaat alles wel oke, ondanks mijn lichaam die nu even niet echt mee wilt werken. Ik mis de wandelingen die ik elke dag maakte met mijn zoon en vriend. Gelukkig neemt mijn vriend dat nu wel over en maakt een wandeling met onze zoon Maar het gaat in ieder geval goed met de zwangerschap

Met mijn zoontje gaat alles goed, hij heeft sinds vrijdag oorontsteking, maar alles lijkt de goede kant op te gaan Zijn koorst is eindelijk goed gezakt! Hij is gelukkig vandaag veel vrolijker dus ben blij hem weer vrolijk te zien

Groetekes

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat, dus een leuk initiatief!

Hier gaat het best goed! Ik heb een drukke werkdag gehad met 2 zieke juffen (ben zelf ook juf), dus we zaten met 125 kleuters en 3 juffen… heel de middag buitengespeeld. Was even overleven.
Met thije gaat het heel goed, kruipt nu sinds een weekje, heeft zn 3e tand en doet t gewoon goed. Luca gaat ook wel goed, maar daar hebben we een beetje strijd mee. Veel puberaal gedrag, ook nogal taalkundig helaas… Hij had van “stop hou op gehoord”. Ik was even aan het preken, zegt hij opeens "stop hou op. Waarmee dan?? Met al dat praten mama…"
Maar gelukkig ook hele leuke mommenten met t mannetje, wordt alweer bijna 3! Is gelukkig sinds een aantal weken zindelijk, gaat deze week zijn speen inleveren bij de buren… zucht, tijd gaat snel!!!

Hoi

Hier gaat ook alles goed.
Net een weekje vakantie gehad. Was heerlijk.
Met de kids gaat het ook goed. Dewi moet zaterdag examen doen voor karate en dan krijgt ze de oranje band. Ze doet het echt heel goed.

Nanik is super vrolijk. Ze zingt de hele dag op haar manier en klets de oren van je hoofd in haar eigen taaltje met een paar herkenbare woorden tussendoor.
Haar laatste hoektandje is bijna door. Ze slaapt hierdoor wat onrustig maarja dat doet ze al bijna een jaar lang. Er is altijd wel een rede te verzinnen waarom ze huilt 's nachts.

Kortom we hebben niets te klagen.

Doei
Bianca

leuk om te horen van iedereen ja.
Nou hier gaat het ook goed. Ik klaar met school dus meer tijd voor charissa. Charissa doet het ook super, ze zegt nog geen half uur geleden mama ik ga naar de wc poepen. Zegt ze steeds dus ik ga weer mee (denk zal wel weer niet) en jahoor een keutel ben zo trots en dat terwijl ze ziek is[] .Nou voor de rest doet ze alles prima loopt kwa taal en dingen doen een stuk voor op der leeftijdsgenoten en spelen met anderen vind je heerlijk. Nog 3 maandjes en ze wordt al weer 3 waar blijft die tij. En wie weet gaat het ook niet zo heel lang meer duren voor er een broertje of zusje op komst is Eerst me rijbewijs en dan gaan we het proberen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gelukkig gaat hier ook alles naar wens! Anna is net bij het cb geweest en is nu 10860gr en 77cm!! Met beide boven het gemiddelde!

Op het werk gaat het ook goed, werk nu 27 uur en dat verdeeld over drie dagen. Best lange dagen, maar dan kan ik langer bij Anna zijn, en dat is zeker geen straf!! Een dag in de week is het pappa-dag en is mijn man thuis om voor Anna te zorgen. Oma past ook een dag op en Anna gaat een dag in de week naar het kdv. In het begin was het brengen bij het kdv (voor mij) nogal moeilijk, maar nu gaat het goed! Anna is over twee weken alweer 1 jaar! Wat gaat de tijd hard!!!

We hebben lekker al veel dagen buiten gezeten, dus Anna heeft al een gezond kleurtje. Ze is een echte vrolijke meid die naar iedereen lacht!! Ook op het kdv is ze echt een lieverd voor de leidsters. Gelukkig is ze helemaal geen lastige baby. Ze slaapt het klokje rond en vindt het geweldig in bed!!

Mijn man is nu erg druk op het werk maar in augustus hebben we allebei vrij. Hij vier weken en ik drie. We gaan niet op vakantie, maar moeten klussen aan het huis. We zijn al wel een paar dagen in een huisje op Center parks geweest.

Update wordt steeds groter als je eenmaal aan hel schrijven bent, maar ik laat het voorlopig hierbij!!

hoi,

met de kevin gaat het erg goed,moet ik zeggen alleen met mij wil het iet vlotten.

blijf pijn aan de knie houden,das weer minder we slaan ons er wel weer door heen maar het heeft zijn weerga wel op het huishouden .

Hoi hoi,
Ik heb het super druk eigenlijk. Na een hele hoop gedoe met mijn hypotheekadviseur en de bank hebben we afgelopen woensdag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis!!!Veel behang afgedaan. Vandaag werkt de behanger tot 20.00 maar daar is nu mijn vriend bij dus kan ik effe ikkebennen. Gister laminaat gehaald en eergister het behang. Net de kleine in bed gelegd. Morgen alle vloerbedekking eruit. Maandag komen ze laminaat leggen. Morgen of overmorgen ondervloer van laminaat halen. Ondertussen nog voor Nina zorgen als ik geen oppas heb. Vandaag gelukkig kunnen regelen dat ze woensdag middag en donderdagmiddag extra dagdelen naar kvd kan gaan. Gelukkig was er plek en vind ze het fijn daar!!! Vanaag ook weer twee pakken laminaat terug gebracht omdat er twee verkeerde pakken laminaat tussen zaten, winkel geweest babydrinken gekocht(die kant en klare van olvarit) die overtijd was. Weer terug naar winkel, ingeschreven bij gemeente, adreswijzigingen bij bank en verzekering doorgeven(moest persee persoonlijk)Woorden gehad met de behanger die opeens meer geld moest hebben dan de afgesproken prijs. (Maar is nu geregeld gelukkig) Morgen ook weer drukke dag. pffffffffIk ben blij wanneer alles achter de rug O ja we hebben geen stroom en geen warm water, waarschijnlijk omdat het huis twee jaar leeggestaan heeft. We gaan proberen dat de verkopende partij een montuur langs stuurt verder alles ok…Groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 17 Jun 2008 19:47:14

Nou nou, ik zie dat velen van jullie het enorm druk hebben gehadIk ben in ieder geval heel erg blij te lezen dat alles heel goed gaat zowel met jullie moeders als jullie kinderen Hopelijk kunnen jullie moeders nu lekker uitrusten nu de kindjes in bed liggen en van de avond genieten

Ik vind het hardstikke leuk dat er op deze topic is gereageerd. En vind het eigenlijk belangrijk ook want, zo kun je dan lekker even alles eruit gooien En ja als er iets is dan is er altijd wel steun te vinden wat je weer gerust stelt

Mijn dagje
Mijn vriend en ik hadden vandaag een afspraak bij de gemeente, omdat wij op zoek zijn naar een grotere appartement. Nu dat er een tweede aankomt moeten we in ieder geval nog een slaapkamer bij. Nou hopen dat het best snel gaat voordat ik beval, want geen van mijn kinderen gaat in de woonkamer slapen!! Het heeft zo lang geduurd voordat wij zelfs het recht hadden om op gemeentelijke appartementen te reageren. Ik heb pas begin deze maand mijn persoonsnummer gekregen en nu kunnen we eindelijk reageren. Alleen ja het nare is natuurlijk de wachtlijsten <zucht> Ach ik zal maar positief blijven denken hihihihi

Nou iedereen, ben heel blij dat jullie hebben gereageerd!!! Geniet lekker van de avond zou ik zeggen!!

Groetekes!

hallo
mijn dochter leyla word over twee maanden en 12 dagen twee het gaat heel erg goed met haar ze is nu eigelijk een maand al gezond en niet meer ziek geweest alleen dat slapen gaat tegenwoordig niet goed ze zit namelijk in der nieuwe fase van de peuterpuber tijd ik zelf werk smorgens en smiddags ben ik vrij mijn ouders passen dan op de kleine ik ben ook nog eens bezig om een eigen winkel neer te zetten dus ik heb het ook druk om het een beetje bij te houden maak ik week rooster en plan ik alles in je kan natuurlijk niet alles in het rooster plennen want als ze ziek is kan ik me rooster ook niet doen maar om veder over mijn dochter ze gaat goed voor uit en is best wel snel in een aantal dingen ze is bezig met tellen ze kan al aardig wat zeggen dierengeluiden kent ze ook al heel erg goed de hond is haar favoriet die kent ze het beste ze loop al vanaf negen maanden en ze eet al vanaf die tijd helemaal zelf ik zelf netjes met een vork een lepel vond ze niks aan ze wou graag net als de andere bij mijn ouders thuis zo eten zo hoort ze naar haar gevoel er helemaal erbij dus dit maak ik mee voor de rest is ze heel vrolijk en houd zich zelf bezig met haar speelgoed

sorry voor dit boekwerk maar dit wou ik even kwijt

gr de mama van leyla

veronique daniels