Uit bed vallen?

Ik zit met het probleem dat Romy al 2 x uit haar ledikant is gevallen nu is haar matras een paar cm dikker als die van haar broer dus dacht wissel het om omdat Max niet zo n klauteraar is (dacht ik)
Maar niets is minder waar meneer is dus vanmorgen uit zn ledikant gevallen.
En of het opzet is of een ongelukje dat weet ik dus niet ben er niet bij als het gebeurt weet wel dat ik de slaapkamer deur nu hellemaal dicht moet doen en niet meer op een kier mag laten staan.

heeft iemand hier en oplossing voor of ook al eens mee gemaakt??
vindt het dood eng als ze een x verkeerd terecht komen op het hoofd of nog erger moet er niet aan denken.
bedankt alvast.

[/url]

[/url]

hebben ze een slaapzak aan? En anders een groot bed, zou het risico niet nemen dat ze een keer verkeerd vallen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hey meid jij bent er snel bij haha.
ja ze hebben een slaapzak aan.
vindt ze zo klein voor een groot bed dan gaan ze er uit klimmen en de kamer overhoop trekken dat weet ik zekker dus niet echt een optie denk ik voor de 2 van mij.snik snik.

[/url]

[/url]

Als ze al een slaapzak aan hebben, en het ze toch lukt om uit bed klimmen, is er maar 1 optie mogelijk…ledikant weg, en een peuter bed.
Het is heel erg vervelend, want zoals je al zei, kunnen ze dan zelf gemakkelijk uit bed, en gaan ze in hun kamer rommelen. Aan de andere kant is je angst denk ik wel terecht, want ze kunnen op deze manier heel erg goed gigantisch verkeerd vallen, met alle gevolgen. Dan is een peuterbedje veiliger.

liefs woezel

ze hebben al peuterbedjes vanaf 18 mnd misschien is dat een optie?

hee maar ik snap m niet, Romy is uit haar bed gevallen zei je he. en daarna zei je : meneertje was eruit gevallen
bedoel je nou dat Max er OOK was uitgevallen?
in dat geval zou ik gewoon lekker vast een peuterbedje kopen…
maar heb jij geen slaapzak voor hun? want dat klimt een stuk moeilijker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ja idd eerst was romy uit bed gevallen toen heb ik de matrassen omgeruild omdat de ene wat dunne is als de andere.
en toen viel idd max uit zijn bed ze hebben wel een slaapzakje aan hoor maar geloof dat ze zich heel ver over de rand buigen en dan voorover vallen dat idee heb ik als ik zie hoe ze liggen als ze zijn gevallen.

[/url]

[/url]

dan misschien dat dikkere matrasje wegdoen en een dunnere in plaats van die dikke kopen? ik bedoel, als ze niet uit bed vallen met een dunner matras… waarom dan ook niet?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ten eerste zal dat verkeerd vallen wel mee vallen.
Die kleintjes komen altijd wonderlijk goed terecht.

Kamer overhoop halen?
Is er zoveel overhoop te halen dan?
Bij Hylke op de kamer niet hoor.
Hij zou de commode leeg kunnen halen,
maar de kledingkast zit met zulke sterke magneten dicht dat hij
die (nog) niet open krijgt.

En verder valt daar weinig troep te maken.
Wat dan nog, dan heb je een keer troep…

Groot bed moeten ze toch een keer aan, en met dat geklim lijkt
dat moment nu wel aangebroken.
Enne, die slaapzakjes zijn dan ook niet meer nodig.

M.