Uit bed "gekletterd"!

Gisterenochtend lag ik in bed, hoor ik opeens een doffe klap en vervolgens keihard gehuil…ik ben nog NOOIT zo snel mijn bed uit “gevlogen” hahaha!!
Toen ik in Stephan’s kamer kwam lag hij naast het bed op zijn rug.
Was hij dus over de rand van zijn ledikant gaan hangen (hij is “helaas” nogal sterk in zijn armpjes en had zich dus opgetrokken) en vervolgens is hij voorover uit zijn bed gekukeld.
Ik ben me echt rot geschrokken (hij ook!).
De vloerbedekking staat nu letterlijk op zijn voorhoofd afgedrukt (allemaal van die kleine rode stipjes). Ach gossie!
Maar…hij lag na een minuut of 5 alweer lekker te kletsen in zijn bedje terwijl mamma nog helemaal stond bij te komen, hahahaha!!
We hebben wel METEEN 3 spijltjes uit zijn ledikant gehaald zodat hij er op een “normale” manier uit kan als hij dat wil.
Tsja, dan komt een peuterbed al sneller in beeld dan ik had gedacht (ik dacht meestal rond de 2,5 jaar ofzo. Hij wordt volgende maand pas twee).
Nou ja, we hebben het overleefd!

Groetjes, Bianca

Jah, dan ben je snel he!
Heb dat een paar weken geleden met Lucas gehad. Die ligt wel in het grote bed en dat is best laag. Maar dat gaf me toch een klap!
Het leek wel of er een olifant naar beneden kwam! Nou toen was ik ook heel vlug hoor, wist niet dat ik het in me had

Groetjes Miriam

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg!

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

oeps,

dat is idd schrikken ja pffffffff

wat ik zei tegen kaitlyn toen ze het deed was dat het gevaarlijk en auw was en sinds dien blijft ze in bed tot ik haar eruit haal

groetjes bianca

Jeetje Bianca, moet je me toch es ff vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt, dat ze nog luistert ook!
Het lijkt de laatste tijd wel alsof Lucas geen oren heeft.
Die hadden we eigenlijk wel achterwege kunnen laten bij de productie

Groetjes Miriam

Oei, wat een schrik!!

Paul heeft vorig jaar vlak voordat hij 2 jaar werd een meegroeibed gekregen. Was ik altijd al weg van, het is een "gewoon"bed die je in etappes groter kunt maken. En we hebben gelijk 2 bedplankjes/zijkanten gekocht, zodat hij er niet uit kan vallen maar er wel in kan klimmen.

Annemieke

klinkt raar misschien maar mijn kids luisteren normaal nooit

maar als ik zeg smorgens op de kamer blijven dan doen ze dat en met kaitlyn uit bed klimmen ook

dylan zal nooit op zondag als het stil is naar ons komen dus als kaitlyn uitslaapt tot 9 uur en wij dan ook langzaam ontwaken haha dan roepen we hem en dan komt hij pas

afgericht he ahhaha

weet niet wat dat is maar dat is het enige wat ze wel uitvoeren de rest niet

groetjes bianca

Dan stuur ik Lucas gewoon een weekje naar jou Bianca. Tis hier al een paar weken vroeg dag, uurtje of 7, soms zelfs vroeger

Maarja, misschien gaat dat ook wel weer over, dat hoop ik tenminste wel

Groetjes Miriam

shannen komt de laatste tijds steeds vroeger, meestal zo rond half 7.
Ze komt niet zelf uit bed (heeft al groot bed) maar gaat papa roepen, steeds harder net zolang totdat hij haar komt halen.

Christa