Twijfel


#1

HOI iedereen

Ik vraag me de laatste dagen af of mijn dochtertje wel genoeg bv binnenkrijgt
als ze net gedronken heeft (30 min lang en valt dan vanzelf in slaap)
schiet ze na 3 kwartier wakker en huilen en huilen ja hoor weer honger dus weer eten
weet het echt niet meer … HELP!!

marielle


#2

Misschien een regeldag?
Veel babies klusteren 's avonds, zeg maar dat ze een voorraadje aanleggen voor de nacht. Dat betekend dat ze heel de avond willen drinken.

Gelukkig heeft Cas er maar heel even last van gehad. Nu krijgt hij om ongeveer 7 uur zijn laatste voeding en komt dan zelf weer om een uur of 4. En daarna om een uur of 8 pas weer.

Ik zou zeggen gewoon aanleggen en het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#3

geen idee, heb zelf geen ervaring met bv

maar zou je een topic de volgende keer in de categorie Baby 0-1 jaar kunnen plaatsen , nu staat ie in de ideenbus, is een beetje rare plek voor een onderwerp als dit


#4

Marielle, ik zou het ook niet echt weten, maar voor hetzelfde geld is het idd zo weer over.
Succes!!!

Groetjes, mamma van Stephan


#5

stom van me om in de ideeenbus mijn verhaal neer te gooien!!!
moet er zelf om lachen heb t niet doorgehad

zal voortaan beter opletten

groetjes marielle

marielle


#6

Jeetje, ik was die hele regeldagen vergeten joh, maar dat zou zeker kunnen. Ik zou ook gewoon aanleggen hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#7

leg haar dus wel aan maar drinkt dan weinig en valt weer in slaap
probeer haar dan wakker te maken dan drinkt ze weer eventjes maar niet vanharte

dgroetjes marielle

marielle


#8

leg haar dus wel aan maar drinkt dan weinig en valt weer in slaap
probeer haar dan wakker te maken dan drinkt ze weer eventjes maar niet vanharte

dgroetjes marielle

marielle


#9

Evianne kon ook zo tutten met drinken. Eventjes drinken, dan weer slapen ( niet wakker te krijgen ook ) en dan weer eventjes wat drinken enz enz. Zo was ik dan heel lang aan het voeden, met name s `nachts( kon zo wel 3 uur duren ). Alhoewel we het niet meteen van plan waren hebben we toen toch maar een fiepje gegeven en dat bleek het ei van columbus. Ze had gewoon sabbelbehoefte dus, ze ging daarna ook beter ( meer, grotere hoeveelheden ineens dus )drinken.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003