Ik twijfel heel erg of we een duowagen moeten kopen of niet. We hebben een goede wandelwagen van Quinny. Maar goed als de kleine geboren wordt is Daan net 2 jaar. Ik herinner me nog van Tim dat hij pas met 2,5 echt zonder wandelwagen of buggy gewoon lopend mee ging naar de winkel. Nu zal Daan tegen die tijd wel kleine stukjes kunnen lopen, dus even naar de speeltuin ofzo zal het probleem niet zijn. Het is meer naar de winkel en het belangrijkste naar school. We hebben tussen de middag maar een uurtje pauze. Nu breng ik Tim op de fiets, maar met 3 gaat dat niet meer en zullen we moeten lopen. Het is als ik het zelf loop hooguit 5 minuutjes lopen. Maar dat zie ik een kleintje van 2 jaar niet doen. Zeker niet als we Tim rond 10 voor 1 weer weg gaan brengen en hij dan eigenlijk moe is omdat het bedtijd is. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn met de kids, dus wil zo min mogelijk met de auto doen.
Maar ja de andere kant is weer dat ik het ook zonde vind om een duowagen alleen voor school te kopen. Wat zijn jullie ervaringen, zouden jullie het wel of niet doen? Zit ook aan een loopplankje te denken, maar hoor daar niet zulke goede verhalen over.
Groetjes,
Sandra