Tja ik heb het zo gedaan, weet niet of het" goed" is hoor, maar goed ze is al wel een tijdje zindelijk. Als ik in NL zou wonen zou ik misschien voor de zomer gaan, om zinderlijk te worden, maar hier is het eigenlijk altijd redelijk weer dus; vanaf dat J geen luier aanwil; ongeveer bij 20 maanden, heb ikhaar in een onderbroekje gehesen. De eerste week, veel ongelukjes maar ging eigenlijk steeds beter, bij haar was het zeker niet van de ene op de andere dag zindelijk, mag je denk ik ook niet verwachten van een kindje onder 2. Maar goed, 2 maanden later was ze op 1 ongelukje per dag na zindelijk, en dit voornamelijk als ze het; druk had! Ik deed ook op vaste tijdstippen etc! op de pot of toilet zetten, Daarna was ze ook snel 's nachts zindelijk, Ze is nu 2 jaar 8 maanden, we hebben eigenlijk geen ongelukjes meer overdag, en af en toe (1 keer per week) 's nachts (ik laat haar nog 1 keer plassen rond 10 uur als ik zelf naar bed ga, maar een luier trekt ze toch uit(zelfs toen ze ziek was), dus ja wat is wijsheid??? Ik weet het niet hoor, ik heb heel sterk mijn gevoel gevolgd! Nooit gepushed, maar toch wel aangemoedigd, want heb er natuurlijk wel onderbroekjes aangedaan ipv luiers! Succes iig, ik weet dat het een moeilijke keuze is