ik ga niet teveel in details treden maar heb wel veel twijfel waar ik graag onafhankelijke advies over zou willen
sommige van jullie weten dat ik al jaren geen contact met mijn moeder heb en dat ik dat eigelijk wel prima vind.
kijk er zijn momenten waarop je graag meer familie zou willen hebben zoals op feestdagen enzo maar over het algemeen vind ik het goed zoals het is.
nu was ik onlangs jarig en toen belde ze ineens om me te feliciteren, zo uit het niks, ik heb dr aan gehoord maar voelde er niets bij.
zij wild het graag goed maken en beweerd te veranderd zijn maar ja of ik dat moet geloven…
ze wilt graag het contact herstellen en daar ligt dus nu juist de twijfel want ik heb nu twee kids in de leeftijd alles bewust mee te maken en als dan blijkt dat ze niet verandert is wat leg ik mijn kids dan uit?? ze weten niet beter dan dat ze 1 oma hebben die ver weg woont en die spreken ze regelmatig via skype.
vandaag kreeg ik ook een kerstkaart van mijn moeder en mijn oudste vroeg dan gelijk hoe heet jou moeder en waar woont ze en waarom hebben wij geen contact met haar etc etc , ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om hem uit te leggen dat ze ons erg gekwets heeft in de jaren waar hij nog een kleintje was
er zijn zoveel dingen gebeurd die ik opzich allang verwerkt heb en naast me neer gelegd heb maar ik weet niet of ik er zin in heb om dat allemaal naar boven te halen door het contact met haar te herstellen.
ik moet nu ook aan mijn kids denken.
ze heeft me gevraagd om er over na te denken en het in januarie te laten weten maar ik kom er tot op heden niet uit.
vandaar dat ik jullie om neutrale meningen.
mijn man vind dat ik de keus moet maken en hij staat hoe dan ook achter me.
wat zouden jullie doen? het een kans geven of het laten liggen en verder gaan zoals ik de afgelopen 8 jaar heb gedaan
before you judge me, try hard to love me