hallo…
daar ben ik weer es…
de laatste tijd moet ik zeggen gaat het op zich best wel goed met me…alleen gisteren begon ik weer vreselijk te huilen,ik vind het soms zo gigantisch pittig om onze tweeling op te voeden…je kunt het ze niet altijd naar hun zin maken,dyon is al heel snel verveeld dus die moet je de hele dag vermaken zeg maar…danica daarin tegen kan zich wel goed vermaken maar die heeft weer moeite met eten…
de ene dag wil ze wel gewoon eten en de andere dag is het helemaal mis met haar dan schreeuwt ze en doet ze haar handjes voor haar gezicht dat ze het echt niet wil…in zo’n geval wat moet je dan of wat kan je doen?ik wacht dan meestal laat haar eerst weer spelen en probeer het later nog eens…
soms denk ik “komen jullie niks te kort kwa eten”?
ze krijgen smorgens fles nog van 150 a 180cc
dan gaan ze tegen half 9 naar bed
tegen kwart voor 10 krijgen ze fruit meestal vers soms potje
tegen 12 uur krijgen ze boterham maar de laatste tijd is dat drama…
dan gaan ze tegen half 1 weer naar bed
tegen 3 uur eruit krijgen ze liga of pap of,fruitmoesje, broodje die ze smiddags niet wilden
dan tegen 5 uur liggen ze weer op bed
6 uur warme prak…
half 7 vla of yoghurt
half 8 naar bed tot smorgensvroeg half 7
hebben jullie misschien ook tips over het slapen?want eingelijk zou ik het slaapje van 5 er wel af willen maar heb dit meerder keren geprobeerd maar op de 1 of andere manier zijn ze het nog nodig
ze worden over 2,5 week een jaar moet ik dingen anders doen of meer geven???graag jullie tips en meningen
ik weet het soms niet meer!!!wat ik ze wel of niet moet geven of wel of niet moet laten!!!groetjes renate
Gewijzigd door - dennis op 07 Jul 2009 09:16:37

" border=0>