hallo wij zijn nu 36 weken van een tweeeiige tweeling jongen meisje.
Zijn hier nog meer tweeling ouders.
we hebben al een dochter britt van 2 jaar en 2 maand.
[/url]
hallo wij zijn nu 36 weken van een tweeeiige tweeling jongen meisje.
Zijn hier nog meer tweeling ouders.
we hebben al een dochter britt van 2 jaar en 2 maand.
[/url]
Hé, wat leuk, gefeliciteerd! Had ik dat bericht gemist of ben je zolang niet op de site geweest?
Groetekes, Sje
nou om eerlijk te zijn ben ik zo lang niet meer op de site geweest had problemen om me in te loggen.
maar ben er weer.hier alles goed geloof het wel he.
nou ik houd jullie op de hoogte.
moet morgen naar de gyno kijken of ik al ontsluiting heb zo ja dan mag ik het weekend in het ziekenhuis blijven en word ik maandag ingeleid als er niet eerder iets gebeurt
vindt het allemaal wel erg spannend nu komt wel erg dicht bij hahaha.
ben vandaag precies 36 weken.
nou tot krabbels dan maar he.
ps iemand mn dikke buik bekijken ga dan naar mn hayves onder de naam christel finger schrik niet hihihihih.
[/url]
Ah, dan had ik dus inderdaad geen bericht gemist. Leuk dat je terug bent.
Spannend hoor een tweeling erbij! Beseft Britt het?
Groetekes, Sje
Nou weet het niet of ze het door heeft ze geeft mn buik wel steeds kusjes en ze ziet ook dat er twee bedjes en twee maxi cosi s zijn en ze heeft zelf een nieuwe kaner gekregen omdat de baby s op haar oude kamer moesten maar goed ze is nog best jong.
Ze heeft net voor 4 weken terug een nichtje gekregen en dat is dan 1 baby dus wel erg raar dat mama nu 2 baby s krijgt haha.
maar ze is wel erg lief met baby s daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Ze helpt me ook erg goed met alles wandt ik ben niet meer zo heel mobil jammer genoeg.
nou we zullen zien hoe het gaat ben er niet zo bang voor het komt goed met haar en haar broertje en zusje.
[/url]
Spannend voor haar hoor! Maar ook wel heel leuk!
Ik heb je buik gezien. Tjonge, dat een menselijk lichaam dat zo kan hebben zeg. Niet normaal toch hoever die huid uit kan rekken en straks (als het goed is) weer in model teruggaat?!
Alle sterkte met de laatste loodjes.
Groetekes, Sje
ja he lijkt wel of ik een skipie bal heb ingeslikt haha.
ja en hoop idd dat het weer een beetje terug in het oude formaat komt.
Na Britt ben ik erg veel afgevallen toen woog ik minder dan toen ik haar nog niet had.
nou bedankt die laatste loodjes die komen erg dicht bij ja.
als ik nu morgen niet moet blijven dan krabbel ik morgen avond nog even hoe het er dan voor staat.
groetjes en slaap lekker voor straks.
[/url]
Laten we ook hier de meldplicht maar weer invoeren. Elke dag even melden zodat we weten hoe het gaat en wanneer we digitante zijn geworden!
Groetekes, Sje
Super zeg meid gefeliciteerd jij draagt gewoon twee kleine wondertjes
Zal best zwaar zijn
Meid doe het rustig aan en als je mag beginnen heel veel succes en we wachten in spanning af
wouwwww gefeliciteerd en leuk leuk weer van je te horen.
succes met laatste loodjes en houdt ons op de hoogte he???
groetjes GYtha
nou succes en we horen het wel, wel een mega buik zeg ppffff hopen dat je wondertjes maandag mogen komen.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Mijn broer en zus zijn tweeling. Bij ons zit het verder niet in de familie, maar je hoort wel vaak dat het een generatie overslaat.
Zit het bij jullie in de familie?
Ik denk ook dat ze gebleven is want ze had gezegd dat ze anders hier nog even zou komen laten weten hoe en wat. Heb even op haar hyves gekeken of er nieuws is, maar nog niks.
Groetekes, Sje
helaas, nou dan is het zeker dat ze maandag der twee kleine wondertjes heeft haha.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Hey alvast van harte gefeliciteerd met je twee wondertjes die er straks aankomen (of als ze er al zijn hihihi) Ik vind dat zo interessant dat er vrouwen zijn die tweelingen kunnen krijgen!
Ik wens je alvast heel veel succes met alles!! Ik weet niet hoe het is om een tweeling op te voeden, maar ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je dochtertje van 2 dit allemaal heel leuk zal gaan vinden
Groetjes!!!
Hey meiden
Ik ben even gaan kijken op haar hyves en ik zag dat er krabbels stonden dat de kleintjes geboren waren
Zag ook de namen staan
Max & Romy
Dus van af deze kant
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes
En natuurlijk zijn we erg benieuwt
Hoe vind Britt het allemaal
Hele fijne kraamtijd en geniet
Oh wat leuk! Leuke namen! Gefeliciteerd Christel!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 23 Sep 2008 18:13:00
Geweldig Christel,
van harte gefeliciteerd en lekker van de kleine mopjes genieten he!
ben benieuwd hoe het nu gaat?
groetjes Gytha