ik zoek een tweeling wagen waarvan de achtste helemaal naar beneden kan… en klein op te vouwen is…
wie oh wie heeft er een?
Tries
ik zoek een tweeling wagen waarvan de achtste helemaal naar beneden kan… en klein op te vouwen is…
wie oh wie heeft er een?
Tries
Hoi Tries,
Kijk s op www.marktplaats.nl daar staat vast wat tussen. Babywalz heeft ook 2ling wagens, niet te duur. Ik heb ze nooit gehad, het lijkt mij namelijk erg onhandig bij ons huis. Veronica loopt nogal graag en anders zit ze voorop het voetensteuntje van de Quinny 3 wieler. Maar dat gaat alleen als er geen reisbak meer op zit natuurlijk!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
jordy kan dan nog niet goed lopen hij is pas 15 maanden dan, zeker als we dan ver weg gaan vind ik het toch wel handig ik heb pas bij iemand een hele fijne gezien ben ff de naam kwijt maar was nog kleiner op te vouwen als die ik nu heb, zeker handig omdat we niet zo’n groote auto hebben… zei zetten zelf de maxi cosi er op heel handig eerst wilde ik er geen maar nu toch wel als ik zo om me heen kijk is jordy te jong om mee te lopen zelfs met boodschappen doen…
marktplaats heb ik gekeken maar vond dat ze er veelste veel voor vragen en bijna nergends staat een foto bij… maar goed blijf zoeken…
Gr Tries
Hoi Tries,
Toevallig stond er in een krantje hier in Amersfoort eentje 2e hands te koop. Van Graco, das wel een heel bekend merk toch? Ik zal het ff neer zetten hier voor je.
Graco duo luxe kinderwagen met accesoires 1 1/2 jaar gebruikt. 99,= euro en dan het tel. nummer.
Ik zet het nummer niet hier neer, dat snap je wel. Maar ik bewaar de advertentie voor je (komt uit de Handelspost) en gezien het tel. nummer wonen die mensen ook in Amersfoort, net als ik dus. Nou laat ff weten, of je het telefoonnummer wilt hebben Tries! Dan mail ik het je.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
hoi moon bedankt… mail me voor de zekerheid het telefoon nummer maar, maar ik denk dat het wat te ver is. peet heeft veel dienst op het momend dus kan ook niet weg maar wie weet vinden we er wat op…
liefs Tries