Tweeling ouders gezocht

Hallo ik vroeg me af of hier ook tweeling ouders op de site zitten??
Het lijkt me leuk om eens te kletsen en ideeen of iets uit te wisselen.
Voel jij je aangesproken en ben je tweeling mama of papa dan reageer even lijkt me erg leuk.
groetjes en tot babels.

[img]http://b1.lilypie.com/DiUhp5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Lilypie 3rd Birthday Ticker

tweeling ouders? dat je kindjes heb die tweeling zijn of dat je als ouder zelf tweeling ben?

o haha ja lekker duidelijk he ja bedoel kindjes die tweeling zijn sorry.

[img]http://b1.lilypie.com/DiUhp5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

leuk… ben je zelf moeder van een tweeling? (val buiten jouw categorie want ben zelf tweeling en niet mijn kindje maar toch ff benieuwd). Lijkt me erg leuk maar wel pittig… dubbel zoveel huilen… dubbel zoveel flessen … dubben zoveel drukte maar ook dubbel zoveel liefde … dubbel zoveel gezeligheid… dubbel zoveel aandacht

ja idd het is heel erg leuk ja geniet elke dag weer en word met de dag verliefder op mn kindjes.
ze zijn nu 7 maand en groeien als cool.
maar leuk dat je zelf van een twins bent je weet dus hoe het een beetje reilt en zeilt .
nou mischien tot krabbels dan he.

ff nieuwschierig hoor…

Hoe heten de kleintjes? en dan nog een grote zus… gezellig!!

Weet niet precies hoe het reilt en zeilt alleen dat we altijd heel erg werden nagegaapt… (1-eiig dus idem dito), en dat we altijd tweeling werden genoemd ipv onze eigen namen

Ik vind het zelf altijd een snoepig gezicht 2 dezelfde … betrap me er dan op dat ik ze ook na gaap… maar om er zelf 2 te krijgen… lijkt me een bizarre bevalling

haha ja idd is het wel erg leuk en ja idd je word na gekeken op straat vreemde mensen die kijken gewoon in je wagen wat je er voor moois in heb liggen haha.
toen Max en Romy zo heten de babs 4 maanden waren ben ik alleen komen te staan en idd is het soms erg pittig om alles op de rij te krijgen maar goed heb maar twee handen dus laat me niet gek maken dan moeten ze gewoon even op elkaar wachten.
Maar heb idd ook nog een dochter die in juli 3 word en die helpt mama altijd erg goed mee
De bevalling ging goed heb geen problemen gehad en zou het zo weer doen heb alleen op het eind van mn zwangerschap erg veel last van mn bekken gehad maar goed had ook een maggggga buik hihih.
wil je nog meer weten

euh… nee wil niet meer weten hoor… of je moet meer kwijt willen

Wil wel dat ik het bijzonder knap vindt dat je het zo goed/positief doe ondanks dat je er alleen voor sta. Kan mezelf dit niet inbeelden omdat ik zo’n onzeker moedertje ben dat ik echt alle steun nodig heb die ik wil krijgen… neem mijn petje voor je af!

Ben het helemaal met je eens Mini-boy! Echt Britt wat een positieve energie zeg!! ik wilde dat ik daar wat meer van had . Je kan natuurlijk ook niet bij de pakken neer gaan zitten, maar 3 kindjes opvoeden is best heftig lijkt mij.

Maar je zegt het heel terecht, je hebt maar 1 paar handen en meer kan je niet doen. En wat goed dat die kleine meid al meehelpt En de liefde die je voelt voor de kindjes (en die wij allemaal natuurlijk voelen voor onze kleintjes) is natuurlijk het aller belangrijkste!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat leuk dat je er naar vraagd of er meer tweelingouders zijn, ik vroeg me dit ook al af, maar als ik zoek op tweeling oid dan kan ik niks vinden.
Zelf heb ik dus ook een tweeling, 2 meiden van ietsje meer dan 2 jaar. Ze zijn twee-eiig.

Zelf zie ik ze liever als mijn dochters, als Jacqueline en Silvana, en zeker niet als tweeling.

Over de opmerkingen die we krijgen en het bekijks begin ik maar niet want dan word ik weer groen van ergernis…ik kan er heel slecht tegen om steeds weer hetzelfde te moeten horen en hetzelfde te moeten antwoorden…kan net zo goed een bandje opnemen

Ik zou er alleen niet aan moeten denken om 2 kindjes in 2 verschillende leeftijden te hebben, volgens mij is het met een tweeling uiteindelijk wel makkelijker!

Hoi

Telt stiefmama ook!Wat ik overigens rot woord vind mij noemen ze beetje mama!
Ik ken ze al van dat ze 1 jaar zijn ze worden nu 5 haha
twee meiden amber en lindsey een tweeling maar erg verschillende karakters hoor haha staat je nog heel wat te wachten haha

Lilypie Kids birthday Ticker