Tweeling mama's

Hallo ik was benieuwd of er ook tweelingmama"s op dit fotum zijn.
Nou ik hoor het wel.

[/url]

[/url]

hoi
je moet even terug zoeken want die oproep is al eerder gedaan.

Gidget

Sterker nog, die oproep heeft Britt zelf al eerder gedaan.

Groetekes, Sje

hahahha ja idd dat was ik maar dacht ben er al zo lang niet geweest hier door prive omstandigheden dat er mischien wel een twins geboren was ondertussen.
vandaar deze oproep.

[/url]

[/url]

Hallo,

Hier een nieuwe tweeling mama op ikkeben ik vind het een geweldige site.
Ik ben zelf de trotse mama van een tweeling 2 gezonde jongens van 2 jaar en 1 week oud. Ik zie dat jij er 3 hebt?! Hoe doe je dat?? Is dat niet onwijs druk?

GRoetjes,
Marian

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hallo Marrion
nou ja soms is het idd best wel druk ja.
En zit ik met de handen in mn haar maar goed wat moet je dan je moet wel verder he.
Ik denk dat Max bijna een x gaat lopen die maakt zulke aanstaltes haha.
Hoop niet dat ze allebij tegelijk gaan lopen laat de ene maar wachten tot de ander het echt goed kan hihi
Dan word het natuurlijk nog drukker ben nu de hele dag al aan het rennen.
En iedereen maar vragen hoe het kan dat ik er zo slank uit zie nou kom een week bij me mee lopen thuis haha.

[/url]

[/url]

Britt, kun je niet een stuk van de kamer afzetten? Ik deed dat toen de kinderen niet meer lang in de box wilde zitten, gewoon een deel afzetten (met de box) en zorgen dat ze nergens bij kunnen wat gevaarlijk kan zijn.

Je kunt ook via internet puppyrennen kopen. Klinkt misschien heel oneerbiedig, maar je kunt zo wel een fijn stukje kamer afzetten (ren kun je vastmaken aan 2 muren met haakjes, of gewoon een vierkant of rondje maken)Dus dan heb je eigenlijk een hele grote box maar dan van ander materiaal en op de grond. Kunnen de kids toch fijn spelen, rond kruipen en straks wat lopen. Je kunt het bijv volgende zomer ook buiten gebruiken zodat ze niet daar komen waar ze eigenlijk niet bij mogen komen.
Kijk hier maar eens:
http://www.witjesverzendhuis.nl/cgi-bin/database.pl?tbl=winkel&id=201&item=515&search=0
Als je dan bijv die van 60cm hoogte pakt (denk dat dat wel hoog genoeg zal zijn) en dan 2 pakketten heb je toch een hele mooie ruimte. (en heel erg duur zijn ze niet vind ik)

ach nee dat hoeft niet hoor ze kunnen nergens aan komen of af breken ik heb al geen planten op de vensterbank die leefde nooit zo lang bij mij dus die zijn de deur uit daar kunnen ze nu ook mooi op spellen en lekker naar buiten kijken heb zo;n ding voor de verwarming dat ze zich niet kunnen branden.
Heb een trap hekje voor de keuken dus daar kunnen ze ook niet in en verder kunnen ze heerlijk veel rommel maken haha door de hele kamer.
de kastjes is het enige daar moet ik ze soms wel weg halen daar kunnen niet van die veiligheid dingen aan maar er ligt niets gevaarlijks in.
Het is alleen het teratorieum van grote zus haha die soms wel een uit haar slof schiet.

[/url]

[/url]

Een tip voor de kastjes. Wij hebben deze dicht gemaakt met klitteband. Een lang stuk klitteband een paar keer om beide handvaten krijgen die ukkies nog niet open. Mijn man had dit gedaan en onze zoon van 19 maanden krijgt de kastjes nog steeds niet open. Moet je natuurlijk wel kastjes hebben met twee handvaten bij elkaar.

Hihi zo heb ik de kastjes van het aquarium met een touw aan elkaar vast gemaakt, dan konden die nog maar een 10cm open gemaakt worden (omdat we geen klemmetjes op de deurtjes van het aquarium wilde maken)

Klitteband krijgen de meiden probleemloos los (net zoals veters)
Nu mogen ze in 1 van de kastjes van het aquarium komen, in de andere (waar het e.e.a. staat) mogen ze niet komen en dat weten ze heel goed.

Vind het nog altijd jammer dat er niks voor een ladekast is uitgevonden. Want een deurklemmetje aan de laden vast maken werkt niet omdat ze dan met 1 la alle laden open maken.
Wat ik wel al eens gedaan heb, is de onderste la van het dressoir helemaal leeg gemaakt (want ze vonden het leuk om die leeg te halen en dacht als ik alles er uit haal is het niet meer leuk) Nou ik kan je zeggen het gaf niet het gewenste resultaat, maar wel een lachmoment want nu kropen ze met hun 2 in de la waardoor de bodem er uit viel, haha.
Ze blijven er nu overigens wel vanaf.