Tweedehands kleertjes......update,

Nou, even mijn ei kwijt, ben zo boos.
Belt Fabio net op om te vragen waar hij een wipstoel kan kopen die ik ooit voor Sarah heb gekocht. Deze wil hij nl voor vrienden kopen die bijna voor het eerst ouders worden. Deze vrienden zijn ook Braziliaans en wonen even in Nederland. Dus ik vroeg: zal ik even kijken wat ik nog van Sarah heb, qua kleertjes, de kleinste maat, dan kunnen ze die hebben?
Gatverdamme nee, zegt hij, dat willen ze ab-so-luut niet, bah, je gaat toch geen kleren aan doen die een ander kind ook al heeft aangehad. Dat wil ik voor mijn baby ook niet.
Dus ik: nou, Sarah is ook van jou, maar die heeft ook wel eens tweedehands aan.
Ja, zegt hij, omdat ze bij jou woont, maar als ze bij mij zou wonen zou ik dat nooit accepteren. In Brazilie, later, als hij met een nieuwe vrouw een kind zou krijgen zou hij dat ook nooit doen.
Fijn he, om weer eens te horen hoe goed je het doet!!! Ze mogen van mij stikken in hun mooie nieuwe kleertjes, van mij krijgen ze helemaal niets meer. Als hij zo graag wil dat Sarah altijd iets nieuws heeft, mag hij dat zelf wel kopen, maar dat doet hij ook niet, dus zoek het lekker uit.
Ben zo BOOS. Ze voelen zich veels te goed hiervoor, bah, arrogante mensen. Ze zullen er nog wel achter komen hoe duur het echt is.
Groetjes, een boze Boukje

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/pcgGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 09 Jul 2010 21:00:41

Tereecht dat je boos bent, leef je uit

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Je er wel mee bemoeien, maar niets doen om te helpen? Bah. Wees maar trots op jezelf! En hier lekker raggen, fijn dat dat kan, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat een loser zeg… Helemaal the man dat zijn (toekomstige?) kind nooit in tweedehands kleertjes zou hoeven lopen en ondertussen het kind dat je wel hebt aan iemand anders verantwoordelijkheid overlaten en van de zijlijn commentaar geven. Ja… dan kun je trots zijn de man die je bent. Bah.

Meid, je doet het hartstikke goed en laat maar lekker l*llen die gast!

liefs

Goh zeg kan me voorstellen dat de stoom uit je oren komt. Wat akelig om zo te reageren. Heb je hem dat niet gelijk voor de voeten gegooid toen hij zei dat hij dat zelf nooit zou doen als ze bij hem woonde. Dat hij dan zelf maar eens wat nieuws voor haar moet kopen als hij dat zo graag wil. Dit is maar weer een bevestiging dat je beter af bent zonder hem. Hier even stoom afblazen en verder alles van je af zetten. Dat is hij niet waard hoor dat je er over in blijft zitten.

Zo’n walgelijk wezen wil je toch niet in de buurt van je kind! Wat geeft dat nu! Net of ze daar minder gelukkig van worden! Zo’n man verdient het helemaal niet om een vader genoemd te worden. Schup onder z’n reet moet die krijgen! Hallo, wakker worden! Wat een sul zeg! Nou ben jij blij dat je daar vanaf bent! Laat het hem even lekker uitzoeken! Zo iemand heb je niet nodig, en op deze manier ga jij je dochter leren, dat het ook alleen kan! Dat het niet makkelijk is, maar heel sterk hoor! BAH bah, kan wel een uur doorgaan zoals je ziet! Maar goed!
Een flinke knuffel van mij iig!

Ik kan me vorstellen dat je boos bent!!
Enne.,. tweedehands kleertjes die je van anderen krijgt, kunnen soms zo leuki zijn, dat had je zelf niet gevonden
Niets van aantrekken hoor meid! Lekker op jouw manier doen, en die is goed!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Dan moet je hem maar eens zeggen dat het hier in NL de gewoonste zaak van de wereld is dat kleren worden doorgegeven! ‘Ons bin zunig’ zeggen ze niet voor niets! Ik kan me nog goed herinneren dat ze vroeger bij wasmiddel Fleuril werden gesponsord door Oililiy en dat ze toen zeiden: ‘Met Fleuril kunnen onze kleren meerdere rondes mee!’ Zo! Zeg dat maar tegen je eh…ex-man? Begrijp ik het goed dat hij de papa is van Sarah en hij inmiddels weer in Brazilië woont? Waardeloos die reactie! Maar dat vind je zelf ook en dat vinden wij allemaal! Pffff (ik maak nu even een wapperende beweging met mijn hand) wat een arrogantie!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank jullie wel allemaal
Arrogantie heeft hij uitgevonden idd.
Inmiddels ben ik al flink afgekoeld hoor. Oke, misschien niet helemaal met dit weer, maar van binnen wel.
Ik weet wel dat ik het me niet moet aantrekken, maar het is en blijft moeilijk. Hij is toch de vader, en ik wil later niet horen dat ik hem weg heb gehouden van Sarah, of andersom.
Hopelijk komt hij er ooit achter. En dat denk ik eigenlijk wel, als hij een nieuwe vrouw heeft en een nieuw kindje.
Hij zal dan vast nog wel eens aan mij denken, gna gna…

Lilypie First Birthday tickers

Wat een verschrikkelijke vent zeg. Sorry dat ik het zeg, maar mijn eerste gedachte was ook wees blij dat je van hem af bent. Hij zou eens trots op je moeten zijn hoe jij je hoofd boven water houd. Ook al zijn het 2e hands kleertjes, dat maakt toch niet uit. Ik vind het lief van je dat je aan hem nog jouw kleertjes aanbied ondanks dat je niet veel meer met hem hebt. Wees trots op je zelf, want wij zijn dat zeker.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

juist dankzij tweede hands kleertjes kunnen heel veel kindjes leuk gekleed gaan. Enne ook leuk dat ik het al heeft over zijn nieuwe vrouw en nieuwe kindje. Alsof Sarah niet leuk is. Nee hoor dit is zeker geen gemis voor je.

Groetjes,

Michèle

@Michele, idd, ik voel me ook erg kl#te als hij dat zegt, en hij zegt dat vaak, Ook al is het over, toch doet het pijn. Zo makkelijk vergeten ben je dan he, en wat moet ik later aan Sarah vertellen???

Anyway, dit is de laatste keer dat ik zeur hierover, want ik moet er voor mezelf een dikke punt achter zetten.
Sarah heeft gister niet goed geslapen, en nu is ze gewoon weer rond 8 uur op bed gelegd. Ik hoorde aan haar huiltje dat ze zo in dromenland zou zijn, blij dat ik was.
Maar Fabio belde, of hij even langs kan komen. Ik zei dat dat best mag, maar Sarah net op bed ligt en hij dus niet veel aan haar heeft. Geeft niet, zei hij, dan kom ik even een half uurtje om te kletsen.
Naja, oke dan.
5 Minuten later staat hij in de tuin terwijl ik het gras water geef en we horen Sarah nog een beetje jengelen. Ik weet dat ze zo weg is, raar, maar ik ken dr al 7 maanden, maar Fabio zegt: ik ga even naar Sarah. Nee, zeg ik, ze is bezig in slaap te vallen en als er dan iemand boven haar gaat hangen slaapt ze niet meer en zit ik zo de nacht met een huilend kind.
(en dan zeker een ‘vreemde’. Ook al is hij de vader, ze ziet mij toch echt het meest)
Nou, hij werd woest. “I DON’T UNDERSTAND THIS SYSTEM OLLANDA” "IN BRASIL I NEVER HAVE TO ASK IF I CAN SEE MY CHILD"
en boos loopt hij weg
Ben ik nou zo slecht, of is hij nou zo koppig, Kom dan lekker wat eerder, maar neeeee de sportschool gaat voor.
Ik kap ermee, hij zoekt het zich maar uit. Als het zo moet dan heeFt Sarah er ook niets aan, hoeveel pijn het me ook doet. ik wilde hem nooit bij haar weg houden, maar die beledigingen ben ik zat.
Ik kan nog veeeeeel meer voorbeelden noemen, maar ik sluit het bij deze helemaal af!!!
Groetjes

Oeh ik had gezegd dat ie dan lekker terug moest gaan naar brazil. Echt zo jammer die mannen die denken dat zij het ubergeslacht zijn zeg maar.

Meid neem van mij aan dat niet elke verwekker ook een vader is enne als ik jou zo lees zijn jij en Sarah beter af zonder hem en dan kun je haar beter nu ‘afscheid’ laten nemen dan later. Ik ben een groot voorstander van elk kind heeft recht op een vader, maar dit is geen vader, Dit is een egotripper die vind dat de wereld om hem draait en daar hebben jullie beide niks aan. Laat ie lekker in brazil een vrouw zoeken die het wel pikt om ongelukkig gemaakt te worden.

Groetjes,

Michèle

Haha, je moest eens weten hoevaak ik dat heb gezegd. Normaal heb ik nl mijn mond wel bij me, maar er valt gewoon niet met hem te discussiërn, ECHT NIET. Dat is zo vreemd. Hij heeft een hele rare manier van denken.

Bijvoorbeeld, hij wast anders af dan ik. Hij doet alles afzonderlijk met nieuw water. En ELKE KEER als hij mij ziet afwassen krijg ik te horen: I don’t understand Ollanda, this not clean"
Dus heb ik hem na de tigste keer gezegd: Wie heeft jou God gemaakt en gezegd dat jij alles het beste doet."
Maar dat heeft geen zin!
Ik denk dat ik nog steeds vast houd aan het beeld van hem van voor de bevalling, daarna werd hij zo anders. Gelukkig kan ik dat nu zien en is er echt een last van mijn schouders gevallen…

Ow, en Sarah sliep idd binnen 5 minuten, haha.

Gelukkig zie je hem nu zoals hij is. enne lekker je eigen plan trekken hoor meid. Je doet het heel goed en hij, lekker een enkeltje brazil boeken voor hem. Worden geloof ik heel veel mensen blij van.

Groetjes,

Michèle

Hmmmm, nu wilde hij haar opeens weer zien? Vreemd! Laat 'm maar lekker in zijn sop gaar koken! En inderdaad rot dat hij het over een andere vrouw en kind heeft, terwijl hij zelf NU AL zo’n mooi dochtertje heeft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi.

Ik zou zeggen je bent nu in ollanda en je behoud je maar aan de regels die hier gelden en die ik opstel. Jij wilt niet met mij verder maar laat wel de opvoeding aan me over dan mag ik besluiten en beslissen wanneer het ons en vooral Sarah uit komt je te zien. Dus ( ik zeg maar even) 10.00 en 12.00 uur tussen 15.00 en 17.00 en tussen 19.00 en 20.00 uur kan je er zien.
Bel je eerder of later heb je pecht want dan slaapt je kind. Die heeft het nodig om te groeien.

Als hij graag zijn kind wil blijven zien heeft hij zicht daar maar aan te houden. Hij is tenslotte weggegaan.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 11 Jul 2010 14:25:23