Tweedehands babykleding webwinkel


#1

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse mama van Dano, hij is geboren op 27 mei 2007.

Ik heb samen met een vriendin een webwinkel met tweedehands babykleding en artikelen. Waar inmiddels rond de 700 kledingstukken opstaan.

Allerlei bekende merken maar ook non merken. En de kleding wordt gewassen gestreken en netjes verpakt bij je thuis bezorgd.

Groetjes
Angela en Vivian

Als je de link wilt weten kun je me een mail sturen, ik begrijp dat linken niet mogen…

Gewijzigd door - Dano op 19 Oct 2008 12:56:12

Gewijzigd door - Dano op 19 Oct 2008 14:05:05


#2

En ook welkom…

Weer een deur…
Hoeveel wilde je er hebben, tries?

Gewijzigd door - multimutsje op 19 Oct 2008 13:17:57


#3

dankje wel.

Wat bedoel je met weer een deur ?


#4

Ow ik zie nu pas dat reclame schijnbaar niet mag in een ander linken topic? heel apart dat er een forum is voor leuke linken en dan mag er geen lijnk geplaatst worden. Ik zal de link wel weghalen


#5
quote:
En ook welkom.....

Weer een deur…
Hoeveel wilde je er hebben, tries?

Gewijzigd door - multimutsje op 19 Oct 2008 13:17:57


Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het niet mocht toch? Ben nieuw hier dus wist dat niet. komt heel onaardig over sorry…


#6

Ik vind dat je het netjes hebt opgelost Angela, inderdaad kon je dat niet weten je bent immers pas nieuw hier. welkom hierzo. Groetjes van Miranda.



#7

Linken naar je eigen commerciële website mag inderdaad niet Angela. Ikkeben is reclamevrij. Leuke linken is alleen bedoeld voor links naar sites met leuke plaatjes, leuke banners, lekkere babyrecepten etc.

Groetekes, Sje


#8

Onaardig was het niet hoor over die deur, ik kan echt een nieuwe deur gebruiken, dus dat was gewoon een lolletje…